Hallo allemaal.
hoe zijn bij jullie de reacties over het inschrijven bij Cistron.
Ik heb me half december aangemeld voor het MAXX abbo, ik kreeg gelijk een mailtje dat de aanvraag ok was, had de spullen gefaxed, waar alles op stond van mijn nieuwe ISDN aansluiting, een week later kreeg ik weer een mailtje waarin de voorwaarden stonden en daar stond ook in dat ik begin januari over internet zou beschikken, ik maar wachten en wachten.
Een week later kreeg ik een mailtje dat ik geen linesharing had en dat de aanvraag nu bij de PTT door was, ik keek nog een keer op de site van cistron en zag dat er wel ineens linesharing beschikbaar was, dus ik een mailtje sturen van doe me ook maar linesharing als dit nog gaat, hierop kreeg ik weer antwoord dat de aanvraag met linesharing zou zijn, ik weer blij en maar weer wachten tot dat ik wat zou horen of het zelfbouw pakket thuis gestuurd zou krijgen.
Nu kreeg ik vandaag het mailtje:
Wij hebben uw inschrijfformulier voor ADSL ontvangen.
U heeft op het inschrijfformulier een ISDN nummer opgegeven. Helaas is het
nog niet mogelijk om ADSL over een ISDN lijn aan te bieden. Wij verwachten
dit in het 2e kwartaal 2002 aan te kunnen bieden. Tot die tijd staat u
bij ons in de wacht.
Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u om contact met ons
op te nemen. Voor vragen met betrekking tot uw aanvraag kunt u mailen naar
adsl@cistron.nl, voor meer technische vragen naar info@cistron.nl.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Cistron Broadband,
ADSL Administratie.
--------------------------------------------
Vet balen dus, net alsof ik voor het eerst een mailtje van hun terug kreeg terwijl ik er al 5 had gekregen en alles al beloofd was, hierop heb ik mijn ongenoegen geuit, en gezegd dat ik geen 3 maanden nog kan wachten en het ze verder uitgelegd, maar ben bang dat ik begin januari nu geen internet heb:(
Iemand anders ook nog zulke ervaringen mee gemaakt?
hoe zijn bij jullie de reacties over het inschrijven bij Cistron.
Ik heb me half december aangemeld voor het MAXX abbo, ik kreeg gelijk een mailtje dat de aanvraag ok was, had de spullen gefaxed, waar alles op stond van mijn nieuwe ISDN aansluiting, een week later kreeg ik weer een mailtje waarin de voorwaarden stonden en daar stond ook in dat ik begin januari over internet zou beschikken, ik maar wachten en wachten.
Een week later kreeg ik een mailtje dat ik geen linesharing had en dat de aanvraag nu bij de PTT door was, ik keek nog een keer op de site van cistron en zag dat er wel ineens linesharing beschikbaar was, dus ik een mailtje sturen van doe me ook maar linesharing als dit nog gaat, hierop kreeg ik weer antwoord dat de aanvraag met linesharing zou zijn, ik weer blij en maar weer wachten tot dat ik wat zou horen of het zelfbouw pakket thuis gestuurd zou krijgen.
Nu kreeg ik vandaag het mailtje:
Wij hebben uw inschrijfformulier voor ADSL ontvangen.
U heeft op het inschrijfformulier een ISDN nummer opgegeven. Helaas is het
nog niet mogelijk om ADSL over een ISDN lijn aan te bieden. Wij verwachten
dit in het 2e kwartaal 2002 aan te kunnen bieden. Tot die tijd staat u
bij ons in de wacht.
Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u om contact met ons
op te nemen. Voor vragen met betrekking tot uw aanvraag kunt u mailen naar
adsl@cistron.nl, voor meer technische vragen naar info@cistron.nl.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Cistron Broadband,
ADSL Administratie.
--------------------------------------------
Vet balen dus, net alsof ik voor het eerst een mailtje van hun terug kreeg terwijl ik er al 5 had gekregen en alles al beloofd was, hierop heb ik mijn ongenoegen geuit, en gezegd dat ik geen 3 maanden nog kan wachten en het ze verder uitgelegd, maar ben bang dat ik begin januari nu geen internet heb:(
Iemand anders ook nog zulke ervaringen mee gemaakt?