Planet ADSL opzeggen

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Na een jaar met veel vreugde en verdriet gebruikt gemaak te hebben van MXsloom en Planet Interslet wil ik mijn abonement opzeggen.

Nu heb ik vorig jaar (29 november) mijn aansluiting gehad en nu (28 december) wil ik em opzeggen...
Ik heb vernomen dat een jaarabbonement na het aflopen weer met een jaar verlengd wordt!

Nu zou ik dus te laat zijn met opzeggen van mijn abbo... :(
Weet iemand wat de consequenties hiervan zijn voor het opzeggen van mijn abbo??

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 18:29 schreef thesith het volgende:
Na een jaar met veel vreugde en verdriet gebruikt gemaak te hebben van MXsloom en Planet Interslet wil ik mijn abonement opzeggen.

Nu heb ik vorig jaar (29 november) mijn aansluiting gehad en nu (28 december) wil ik em opzeggen...
Ik heb vernomen dat een jaarabbonement na het aflopen weer met een jaar verlengd wordt!

Uit de voorwaarden:
De Overeenkomst wordt aangegaan voor de periode die de Gebruiker zelf heeft aangegeven bij de Aanmelding. Iedere gekozen abonnementsvorm wordt, tot wederopzegging of wijziging, telkens automatisch verlengd met een zelfde periode.
De Overeenkomst kan uitsluitend schriftelijk worden opgezegd met inachtneming van een opzegtermijn van minimaal een kalendermaand voor het verstrijken van de in lid 1 genoemde termijn.

Dus ben je waarschijnlijk te laat :'(

Verwijderd

Je bent idd dan te laat, ik zou in iedergeval contact zoeken met Planet om ff te infomeren of je het contract nog kan opzeggen.

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 18:29 schreef thesith het volgende:

wat bedoel je eigenlijk met mxsloom, wat voor abbo en snelheid had je dan ?

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:18
Volgens mij kan je het netjes opzeggen met inacht neming van een periode van een kalendermaand. Het recht gaat nl. boven elke vorm van algemene voorwaarden. En een opzegtermijn is van 1 maand is in Nederland een redelijke termijn.

Let wel dit zeg ik uit mijn hoofd. Vorig heb ik mijn belasting-, privaat- en publiekrecht gehaald en er dit jaar niet meer naar omgekeken. Mocht je trouwens enkele zeer mooie bundels bij gebruiken en met 14 verschillende kleurtjes in het register was zoeken erg makkelijk.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 10:53
Mxstroop is het nog altijd ;)

Ik vind het ook veelste duur eigenlijk, maar je moet iets als er geen kabel beschikbaar is of een andere ADSL aanbieder die niet in de bandbreedte zit te knijpen! :(

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
wat bedoel je eigenlijk met mxsloom, wat voor abbo en snelheid had je dan ?
MXstroop (;)) Basic, en uuh...snelheid???
Heb de laatste 4 maanden regelmatig een storing van 3 dagen (!)
En tsja, downloaden met 58KB/s is nogwel te doen, maar 6KB/s upload :r
en dat gedeeld met 4 andere pc's hier
Volgens mij kan je het netjes opzeggen met inacht neming van een periode van een kalendermaand. Het recht gaat nl. boven elke vorm van algemene voorwaarden. En een opzegtermijn is van 1 maand is in Nederland een redelijke termijn.
Maar hoe zit dat dan met betaling?
Moet ik dan nog voor de rest van het jaar betalen ofzow? :? |:(
Mxstroop is het nog altijd
Ik vind het ook veelste duur eigenlijk, maar je moet iets als er geen kabel beschikbaar is of een andere ADSL aanbieder die niet in de bandbreedte zit te knijpen!
Er is kabel hier (Casma :r)
Maar er is ook Cistron inclusief linesharing *D
Daarom zeg ik et ook op, MXstroop extra is veel duurder dan Cistron met een beter abbo... je snapt wel... overstappuh! :)
Pagina: 1