PentiumII(klamath) voltage modden voor O'clock

Pagina: 1
Acties:

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Hoe kan ik het de corevoltage van mijn PentiumII-266 (klamath) verhogen zodat ik verder kan overklokken? In mijn bios kan ik de corevoltage niet aanpassen, ik zou dus moeten solderen/kleuren... Ik weet dat het mogelijk is om het corevoltage te modden voor een socket370, dus moet het ook te doen zijn met een slot1 processor, maar hoe?

Verwijderd

ik zou het niet weten, ik heb dezelfde processor hier liggen en naar mijn weten is het een processor die nog geen multiplyer lock heeft, de laatste die het niet heeft,

correct me if i'm wrong :) maar volgens mij is het wel zo, kan je dan je MP verhogen,

bijv. 66*4,5=300 gaat ie zeker trekken... misschien 333 ook wel misschien 400 ook wel (6*66) maar dat is misschien niet zo..

hoe ver issie nu geklokt?

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Op vrijdag 28 december 2001 19:28 schreef slamm het volgende:
ik zou het niet weten, ik heb dezelfde processor hier liggen en naar mijn weten is het een processor die nog geen multiplyer lock heeft, de laatste die het niet heeft,

correct me if i'm wrong :) maar volgens mij is het wel zo, kan je dan je MP verhogen,

bijv. 66*4,5=300 gaat ie zeker trekken... misschien 333 ook wel misschien 400 ook wel (6*66) maar dat is misschien niet zo..

hoe ver issie nu geklokt?
Mijn processor is gelokt voor multipliers boven de 4 (originele kloksnelheid, 4.5 en hoger geeft geen beeld) maar lagere multipliers doet hij wel, dus heb ik de processor nu op 3x100 :) te draaien ipv 4x66, maar ik zou er graag 3.5x100 van maken :9~