Toon posts:

Niet actieve username

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn hier vast wel usernames die nooit meer gebruikt worden, worden deze dan na verloop van tijd verwijdert ofzo :?

Hoe ik hier ineens bijkom :) Ik wil graag mijn username veranderen,dat kan dus zeer waarschijnlijk niet omdat het in de FAQ staat, en is dus de enige oplossing om een nieuwe user aan te maken ;(

Ik gebruik nu tmfweb, maar kijg eind januari 2002 @home :) :) dus dan zal ik mijn huidige account niet meer gebruiken, maar een nieuwe aanmaken!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
je kan toch gewoon je meeladres veranderen :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 18:26 schreef robbb het volgende:
je kan toch gewoon je meeladres veranderen :?
Ja ja, zal best maar ik wil een andere username :)

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 18:24 schreef xmvl33 het volgende:
Er zijn hier vast wel usernames die nooit meer gebruikt worden, worden deze dan na verloop van tijd verwijdert ofzo :?
Nee, als een user besluit om een nieuwe account aan te maken dan wordt de oude gebanned.
Er worden geen usernames verwijderd naar mijn weten, ook al worden deze nooit gebruikt.
Hoe ik hier ineens bijkom :) Ik wil graag mijn username veranderen,dat kan dus zeer waarschijnlijk niet omdat het in de FAQ staat, en is dus de enige oplossing om een nieuwe user aan te maken ;(
Usernames worden niet veranderd, dan is een andere username idd de beste oplossing als jij dat graag wilt.
Bedenk wel dat je dan helemaal overnieuw moet beginnen, dus je begint weer van voor af aan.

Usernotes zoals NOW/OW verhuizen volgens mij wel mee :?
Ik gebruik nu tmfweb, maar kijg eind januari 2002 @home :) :) dus dan zal ik mijn huidige account niet meer gebruiken, maar een nieuwe aanmaken!
Gefeliciteerd :), als je een nieuwe account hebt aangemaakt moet je dit ff melden in SU.

• El Jefe
  • Niet online
- Semi Off-Topic -

De nicks die nu worden geregistreerd zitten ongeveer rond het id 38000.
Je zou haast bijna gaan denken dat als alle kloontjes, en nooit gebruikte nicks zouden worden verwijderd we nog maar net bij het id 20000 zijn. :D

De topicstarter komt het nu keurig melden, maar zo zijn er vast nog een aantal die dat niet hebben gedaan. Geband en teruggekomen denk ik zo..

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

het verijderen van usernames zou ook erg irritant zijn, wat gebeurd er dan met die oude post van die user?
Die hebben dan geen naam meer

Je zou natuurlijk wel alle '0-posters' ( >:) ) kunnen verwijderen die meer dan 2 maanden geleden zijn geregistreerd

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op vrijdag 28 december 2001 19:37 schreef Timpie2000 het volgende:
het verijderen van usernames zou ook erg irritant zijn, wat gebeurd er dan met die oude post van die user?
Die hebben dan geen naam meer

Je zou natuurlijk wel alle '0-posters' ( >:) ) kunnen verwijderen die meer dan 2 maanden geleden zijn geregistreerd
Dat zou misschien wel aardig zijn :{
Pagina: 1