Wanneer ik een Direct3D game opstart krijg ik geen fullscreen meer. Bij sommige games wordt het hele beeld wit, en bij sommige helemaal zwart. De game loopt niet vast oid. Ik kan gewoon het spel gewoon spelen (beetje op het gevoel af met de pijltjes toetsen)
Het gekke is dat OpenGL wel werkt. Dus het zou ergens aan de D3D instellingen moeten liggen. Gek genoeg heb ik nix daaraan veranderd sinds de laatste keer dat het wel werkte.
Ik heb nieuwe detonators geprobeerd. Ik draaide 22.50. Heb 22.80 en 23.11 geprobeerd. Geen suc6, allemaal dezelfde fout. Nu staat 22.50 er weer op maar dat werkt dus ook niet.
Ik heb ook de nieuwste VIA drivers geïnstalleerd. 4.37. 4.35 stond er voorheen op. Maar geen suc6
Ik weet dus echt niet wat ik nu moet doen

Format c: zal wel helpen natuurlijk. Maar dat wil ik dus niet.
Het gekke is dat OpenGL wel werkt. Dus het zou ergens aan de D3D instellingen moeten liggen. Gek genoeg heb ik nix daaraan veranderd sinds de laatste keer dat het wel werkte.
Ik heb nieuwe detonators geprobeerd. Ik draaide 22.50. Heb 22.80 en 23.11 geprobeerd. Geen suc6, allemaal dezelfde fout. Nu staat 22.50 er weer op maar dat werkt dus ook niet.
Ik heb ook de nieuwste VIA drivers geïnstalleerd. 4.37. 4.35 stond er voorheen op. Maar geen suc6
Ik weet dus echt niet wat ik nu moet doen
Format c: zal wel helpen natuurlijk. Maar dat wil ik dus niet.