Toon posts:

Nieuwe geluidskaart, oude boxen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan om soundblaster1024 live player te kopen, ik heb nu een onboard geluidskaartje maakt de geluidskwaliteit dan veel uit????

Is dit mijn geld waard, als ik toch geen nieuwe boxen ga kopen??????????

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

ja ja ja
hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor boxen je nu hebt, als die crappy zijn gaat je sound er ook niet echt op vooruit natuurlijk ;)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 18:03 schreef limoentje het volgende:
ja ja ja
hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor boxen je nu hebt, als die crappy zijn gaat je sound er ook niet echt op vooruit natuurlijk ;)
ik heb jazz speakers die met een subwoofer en 2 speakers. ze kostten me 70 piek. Het zijn dus geen dure boxjes...

Verwijderd

dan is het verschil niet erg te merken

als je nou dat geld uitgeeft voor nieuwe boxen heb je er heel wat meer aan

Verwijderd

Het is sowieso beter voor de snelheid van je PC. minder belastend enzo...

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Inderdaad, een betere geluidskaart is vooral voor functies zoals 4.1/5.1 speaker support, EAX, A3D etc. maar niet heel erg voor geluidskwaliteit.

Speakers heb je inderdaad meer aan.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Gewoon allebei doen. Nieuwe geluidskaart + nieuwe speakers :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

zal ik ze meteen even voor je inpakken, dat is dan 370 piek

• bdl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 10:55

bdl

De vraag is ben je tevreden of wil je gewoon een nieuwe, een interne geluidskaart kost je wel wat processor tijd maar wat de hek. Bij standaard toepassingen zoals spelletjes met standaard speakers niet vervangen, wil je 3D geluid of sterker nog Dolby (5.1) JA vervang dan alles en ga gelijk voor een digi kaart, maar wees dan niet te zuinig.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Toen ik overschakelde van een naamloos geluidskaartje van 70,- naar een SB AWE64gold van 400,- merkte ik dat gelijk in de geluidskwaliteit, ondanks de cheap-ass luidsprekers die ik toen had.
En dit hoort in AVH thuis
Pagina: 1