[Nokia 5510] Display heel snel onder de krassen

Pagina: 1
Acties:

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02 00:48
Sja dat is dus een beetje het probleem.

Zoals te zien op onderstaande foto is het middelste (zilveren) gedeelte van de telefoon voorzien van een doorzichtig plastic oppervlak.
Probleem is echter, dat dit display dus vrij hoog ligt, in vergelijking met andere modellen, waarbij bij de 3310 het display een beetje in een "kuiltje" ligt
Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.nl/fotol/120042.img

Er zijn helaas ook nog geen beschermhoesjes voor dit model beschikbaar, dus ik wou eigenlijk weten of er misschien een andere oplossing is om dit soort problemen te voorkomen ? Nu zit het plastic bescherm folietje nog over het scherm, maar dat zal ook niet voor altijd blijven zitten. Maar ik heb al bij een vriend van mij gezien dat zijn display al heel erg snel verne*kt was. :'(

Verwijderd

Doe d'r een pleister op

Verwijderd

jah pleister of deel je gevoelens op

www.nokia.com/helpikhebeenkrasopme5510

:+

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ooohh, ik heb zo'n enorme schurfthekel aan krassen op displayedjes.

Noem me een zeikerd, maar dat kan dus echt me dag verpesten.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• Knoetje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-01 13:39
Aan de andere kant van de wereld klagen ze over geen eten hebben, en jij klaagt over een kras op je telefoon...

Zucht

Gebruik em dan niet |:(
of kun je em anders niet genoeg showen }:O

:*

Alles is najagen van wind...

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Op vrijdag 28 december 2001 19:40 schreef KNOETJE het volgende:
Aan de andere kant van de wereld klagen ze over geen eten hebben, en jij klaagt over een kras op je telefoon...

Zucht

Gebruik em dan niet |:(
of kun je em anders niet genoeg showen }:O

:*
Over het bovenstaande heb je absoluut gelijk, maar ik ben nou eenmaal erg zuinig op mijn spullen.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• CyberTijn
Ben ik het mee eens, dat toestel heeft me een rib uit me lijf gekost, en het is toch doodzonde dat het display van een telefoon die meer dan 800 gulden kost zo zwaar beschadigd is na een maandje.

Ik ben al bij Expert geweest, maar daar wisten ze ook geen oplossing voor m'n probleem.

En voor alle bijdehandjes: Hoe zou jij het vinden als je net een nieuwe 19" monitor heb van IIyama die je >1000 gulden heeft gekost, en die ook na een maand vlekken vertoond, of waar krassen op zitten ?

Verwijderd

Ja dat is niet leuk, maar die stop ik ook niet in mijn broek- of jaszak

Verwijderd

ik snap het best

een paar kleine krasje boeit me eigenlijk niet maar nu heb ik zelf een soort plekje met allemaal krasje op mijn Sony J5 en dat is heel irritant omdaqt het zo opvalt

***de oplossing***
bij halfords verkopen ze zijn middeltje in een heel klein tubetjes speciaal voor je gsm om krassen te verwijderen.
kost ongeveer 4,50 euro.

• CyberTijn
ja dat is om de krassen weg te werken, maar wat ik eigenlijk wil is ze VOORKOMEN.
Pagina: 1