Net zoals bij het HardOCP forum leek het mij wel leuk/goed idee om een auto forum te starten want altijd zijn er topics open over auto's. Ik weet niet of meer mensen dit willen maar ik wel hoor!!!
Ik ben er wel een voorstander van, maar krijgen we dan niet te veel van die "specefieke" fora?
zoals al vaker op dit soort vragen is geantwoord: nee, er komt geen auto forum bij.
Het is (imho) al ver genoeg uitgebreid met gs en onzin forum enz (veel te ver eik)
Het is (imho) al ver genoeg uitgebreid met gs en onzin forum enz (veel te ver eik)
Je hebt gelijk... wordt ander zo onoverzichtelijk...
Al ben ik geen admin. maar het is de bedoeling dat het forum over computer releated dingen gaat. Dus het onzin forum moet eigenlijk gaan over "computer onzin" wat niet altijd gebeurd.
Het zou leuk zijn, maar het is een computer site ofcourse...
Het zou leuk zijn, maar het is een computer site ofcourse...
Het is inderdaad een computerforum, maar dat hoeft niet te betekenen dat we allemaal braaf alleen maar over computers hoeven te lullen...
En dat onzin-forum... tja, dat heeft nix met computers te maken. Daar lopen veel lui rond die nog nooit een computer van de binnnenkant gezien hebben. Eigenlijk ook geen tweakers dus...
En dat onzin-forum... tja, dat heeft nix met computers te maken. Daar lopen veel lui rond die nog nooit een computer van de binnnenkant gezien hebben. Eigenlijk ook geen tweakers dus...
Nee, het Onzinforum heeft idd weinig met computers te maken, maar is in het leven geroepen om SG wat te ontlasten van vragen als: "Hoe heet de hond van de linkerbuurman van je zus?" en dergelijke.
Primair is GoT een forum over computergerelateerde zaken, en om door te gaan op dingen die op de Frontpage gebeuren.
Voor off-topic stuff hebben we SG; Nieuws en TV; Wetenschap; en het Onzinforum.
Met de steeds verdergaande integratie van de computer in ons dagelijks leven (koelkasten, auto's, kleding...) zou je het over alles kunnen hebben, omdat het steeds computergerelateerder wordt. Maar dat is niet de bedoeling van GoT! Daarnaast zou het -ik haal het nog maar een keer aan- een onoverzichtelijke rommelzo worden met al die verschillende forums.
We hebben het hier over computers in hun meest algemene vorm; een meestal grijze doos met een monitor of schermpje die berekeningen uitvoert met software, en met die berekeningen dingen als webpagina's, spelletjes, films en SOHO-applicaties uitvoert.
Daar hebben we het hier over als hoofdzaak!
Primair is GoT een forum over computergerelateerde zaken, en om door te gaan op dingen die op de Frontpage gebeuren.
Voor off-topic stuff hebben we SG; Nieuws en TV; Wetenschap; en het Onzinforum.
Met de steeds verdergaande integratie van de computer in ons dagelijks leven (koelkasten, auto's, kleding...) zou je het over alles kunnen hebben, omdat het steeds computergerelateerder wordt. Maar dat is niet de bedoeling van GoT! Daarnaast zou het -ik haal het nog maar een keer aan- een onoverzichtelijke rommelzo worden met al die verschillende forums.
We hebben het hier over computers in hun meest algemene vorm; een meestal grijze doos met een monitor of schermpje die berekeningen uitvoert met software, en met die berekeningen dingen als webpagina's, spelletjes, films en SOHO-applicaties uitvoert.
Daar hebben we het hier over als hoofdzaak!
Kaj, ik ben het volledig met je eens! En het onzinforum is heel zielig geworden, gewoon een middel voor junior-mebertjes om veel posts te krijgen
offtopic:
Kaj, was jij laatst een keer in de winkel (Display) toen ik kwam vragen naar blauw Ledjes??? Op een woensdag, niet vorige, maar de keer daarvoor. Er waren 2 mensen, eentje met een baard.
Kaj, was jij laatst een keer in de winkel (Display) toen ik kwam vragen naar blauw Ledjes??? Op een woensdag, niet vorige, maar de keer daarvoor. Er waren 2 mensen, eentje met een baard.
Mooi, dan is dat duidelijk...
TB-> Tjek je mail.
TB-> Tjek je mail.
Pagina: 1