Nu dan toch mijn nieuwe wachtwoord.
Zie: [topic=362909]
Door kluns - donderdag 27 december 2001 22:50
[quote]
Ik heb mijn emailadres gewijzigd in mijn profile. Helaas werkt dit emailadres om de één of andere reden niet . Omdat je je emailadres gewijzigd hebt wordt je wachtwoord aangepast en moet je hier een emailtje over krijgen. Dit gaat dus niet lukken. Kan nu ook niet meer inloggen onder mijn oude username want die doet het dus effe nie meer omdat ik het wachtwoord niet weet.
Heb nu maar effe een nieuwe username aangevraagd om dit te kunnen melden.
Nu mijn vragen:
Waar moet ik naar toe mailen om dit te laten corrigeren?
Kan dit gecorrigeerd worden?
Mijn orginele username is Rocky en die wil ik dus wel graag blijven gebruiken.
Wie gaat mij hier bij helpen?
[/quote]
Door kluns - donderdag 27 december 2001 23:32
[b]
[b]
Dacht dus dat ik inmiddels toch wel aardig de weg wist in Got maar dus niet
.
En blijkbaar was ik dus ook te snel met de verkeerde handeling bezig en de wanhoop te snel nabij.
Gelukkig is nu dus alles weer voor elkaar, mede dankzij Negotiator.
Nog even richting de Crew: tuurlijk zijn jullie mensen en heb ik begrip dat het niet al la minute geregeld is, maar zoals eerder gezegd heb ik iets te snel en te kort gezocht naar andere mogelijkheden.
Overigens vanmiddag mijn mailtje van Negotiator ontvangen dat er een mailtje aankwam aangaande mijn gegevens, en jawel alles weer in orde.
Dus zoals mijn moeder altijd al zei: eerst kijken en dan roepen.
Tip:
Inmiddels nadat ik vandaag wat verder gezocht heb deze pagina gevonden met de emailadressen:
[topic=221082/1/25]
Zie: [topic=362909]
Door kluns - donderdag 27 december 2001 22:50
[quote]
Ik heb mijn emailadres gewijzigd in mijn profile. Helaas werkt dit emailadres om de één of andere reden niet . Omdat je je emailadres gewijzigd hebt wordt je wachtwoord aangepast en moet je hier een emailtje over krijgen. Dit gaat dus niet lukken. Kan nu ook niet meer inloggen onder mijn oude username want die doet het dus effe nie meer omdat ik het wachtwoord niet weet.
Heb nu maar effe een nieuwe username aangevraagd om dit te kunnen melden.
Nu mijn vragen:
Waar moet ik naar toe mailen om dit te laten corrigeren?
Kan dit gecorrigeerd worden?
Mijn orginele username is Rocky en die wil ik dus wel graag blijven gebruiken.
Wie gaat mij hier bij helpen?
[/quote]
Door kluns - donderdag 27 december 2001 23:32
[b]
Door Negotiator (Bemiddelaar) - vrijdag 28 december 2001 12:23[/b]Naar de volgende emailadressen heb ik dus maar effe een mailtje gestuurd negotiator@tweakers.net en gotcrew@tweakers.net kijken of dit dan gaat werken.
Ik hoop het en verwacht eigenlijk van wel . In ieder geval bedankt voor jullie replies, kwam er dus echt zelf niet op met die emailadressen.
Door kluns - vrijdag 28 december 2001 12:13
Helaas 12:15 uur maar nog geen replie op mijn mailtjes
[b]
Dit dus wat er heeft plaatsgevonden. Helaas was ik niet op de slimme gedachte gekomen om gelijk naar bovenstaande email adressen te mailen en heb dus een kloon username aangemaakt wat natuurlijk niet de bedoeling was. Heb echter lopen zoeken naar emailadressen en kon niks vinden en niks meer posten dus toen in mijn veel te snel toegeslagen wanhoop een nieuwe username laten aanmaken.[/b]Je bent al gemaild naar de gotcrew, en die handelen het vanzelf af. Ik neem aan dat je begrijpt dat het rond de kerstdagen drukker is dan normaal, terwijl we met minder mensen werken dan normaal (we vieren ook kerst enzo, we zijn ook mensen).
Een kloontje aanmaken en dan hier op deze manier te werk gaan is niet de manier. Je kloontje is gebanned en je mag netjes een reactie op je mailtje afwachten.
Dacht dus dat ik inmiddels toch wel aardig de weg wist in Got maar dus niet
En blijkbaar was ik dus ook te snel met de verkeerde handeling bezig en de wanhoop te snel nabij.
Gelukkig is nu dus alles weer voor elkaar, mede dankzij Negotiator.
Nog even richting de Crew: tuurlijk zijn jullie mensen en heb ik begrip dat het niet al la minute geregeld is, maar zoals eerder gezegd heb ik iets te snel en te kort gezocht naar andere mogelijkheden.
Overigens vanmiddag mijn mailtje van Negotiator ontvangen dat er een mailtje aankwam aangaande mijn gegevens, en jawel alles weer in orde.
Dus zoals mijn moeder altijd al zei: eerst kijken en dan roepen.
Tip:
Inmiddels nadat ik vandaag wat verder gezocht heb deze pagina gevonden met de emailadressen:
[topic=221082/1/25]
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!