Toon posts:

[CM] Koelribjes voor op je 3d-ram

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dudes

kan iemand me aub helpen met een url te geven van online stores lieft in nederland of belgië waar ik deze of iets in die soort van koelribjes kan kopen deze foto's zijn van op bit-tech.net maar er staat niet op waar ze ze gehaald hebben

alvast bedankt

Afbeeldingslocatie: http://www.bit-tech.net/images/review/59/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bit-tech.net/images/review/59/2.jpg

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-05 17:33

markvt

Peppi Cola

jah welke winkel verkoopt die ?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

http://www.oc-shop.nl/ -> products -> heatsinks -> chipset

Verwijderd

Topicstarter
alvast bedankt maar dat is nog niet echt wat ik zoek ze moeten niet zo groot zijn en lieft per 8 zoals op de foto dat moet toch wel ergens te vinden zijn en ik gebruik twee druppeltjes lijm en in het midden thermal paste om ze te bevestigen dus ze mogen niet zo groot zijn please en lieft met meer 2 of 4 is wat te wijnig. btw hoeveel is een gulden eigenlijk in euro of in belgische frank want ik woon wel in belgië kwestie van het te kunnen omrekene

alvast bedankt

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 13:43

TiMMieJ

PSN: Orixez

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
als ze niet zo groot mogen zijn, kun je ze toch gewoon aan stukken zagen?

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik heb er gevonden met eens soort thermal pad bijgeleverd die langs bijde kanten plakt en ik denkt dat ik er zo 8 ga nemen en het is 1.43 € per stuk dus dat valt vrij mee

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:12

Epsilon

Op vrijdag 28 december 2001 18:13 schreef KillerBee het volgende:
ja maar ik heb er gevonden met eens soort thermal pad bijgeleverd die langs bijde kanten plakt en ik denkt dat ik er zo 8 ga nemen en het is 1.43 € per stuk dus dat valt vrij mee
ik vindt 3 piek per stuk eigenlijk NIET meevallen

die thermal pad zuigt enorm. Je kan beter die dingen van oc-shop kopen. Geloof dat die 1,25 per stuk kosten

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 12:39
je kan beter geen lijm gebruiken om die dingen vast te zetten op je ram. Oc shop heeft artic silver thermal Adhesive. het kost redelijk veel maar om over te clocken zal je toch wel betere resultaten halen :D

Verwijderd

Topicstarter
het is eigenlijk gewoon nie tom te overclocken ze dudes ik ga mijn geforce 2 gewoon mooi maken in men case met een crystalorb en met 8 koelvinnetjes maar die artic silver paste kost me wat te veel :)

Verwijderd

heb zelf nog een oude koperen heatsink liggen van 4.5 bij 5. Ga ik op het geheugen van m'n Geforce 2mx vastplakken met Arctic Silver adhesive >:)

Verwijderd

Je kan netzogoed ff langs een beetje electronica zaak lopen, goed stel heatsinks uitzoeken, en met een ijzerzaag ff een uurtje bikkelen. Kosten 12,- en een stel perfecte oversized ramsinkjes. maarja, als je toch geld over hebt, dan maar gelijk het goed aanpakken.

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:29

JJJ

KillerBee, zou je alsjeblieft een keer wat interpunctie kunnen gebruiken?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Op vrijdag 28 december 2001 20:57 schreef Peltier het volgende:
Je kan netzogoed ff langs een beetje electronica zaak lopen, goed stel heatsinks uitzoeken, en met een ijzerzaag ff een uurtje bikkelen. Kosten 12,- en een stel perfecte oversized ramsinkjes. maarja, als je toch geld over hebt, dan maar gelijk het goed aanpakken.
Het gaat hem niet over het klokken, maar over het mooier er uit laten zien, dan zijn die glimdingen toch mooier dan matzwart (die wel effectiever zijn).
edit:
een euro is f2,20371 => een gulden is dus 0,45378 Euro. Wisselkoers naar Bfr weet ik niet.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1