Girotel-online super traag

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Ik probeer de hele dag al contact te krijgen met Girotel-online van de Postbank, maar het lijkt erop alsof die server ontzettend traag is. Hebben meer mensen hier last van?

Ps testen kan door wat €€ over te boeken naar rekening 123456789 :P

Verwijderd

Dat is vrij normaal ja. Zeker rond deze tijdstippen.

Ik geloof dat ze laatst een server-upgrade gedaan hadden maar dan heeft dus niet veel geholpen. Het was toen even lekker snel maar al gauw weer op het oude nivo.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Het is zo storingsgevoelig dat ... Girotel Online ik word er af en toe helemaal kierewiet van!

DIT IS MIJN WEBSITE

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 18:07 schreef havana het volgende:
Het is zo storingsgevoelig dat ... Girotel Online ik word er af en toe helemaal kierewiet van!
Wil ik belasting betalen, kan het niet |:( ;)

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 16:02
hmm, handig om dat te posten?

De postbank zuigt in ieder geval:

(maken ook al altijd de stufi 1 of 2 dagen te laat over trouwens, en maar lekker rente trekken...)

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.com/pics/ERMRHPOSHHE

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:12

Tourniquet

Hiya, fellas!

ik heb er net ook een uur over gedaan om uiteindelijk m'n rekeninggegevens te zien. :{ Alles was nu al standaard in Euro's trouwens!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Volgens mij waren ze bezig om alles om te zetten naar EURO...
Ik wou gister (donderdag avond) nog effe 500 piek overmaken, heb 3 uur lang geprobeerd... 23:00 was het dicht
GRR

vandaag (vrijdag) geprobeerd, kon inloggen, bij TAN code invoeren: ERROR

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Het werkte weer, maar nu alleen in Euro's. Nouja, ik zal er toch een keer aan moeten geloven :)

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 23:51 schreef rdgf het volgende:
Het werkte weer, maar nu alleen in Euro's. Nouja, ik zal er toch een keer aan moeten geloven :)
klote die euro's!! grr

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 18:28 schreef Pontius.Pilatus het volgende:

(maken ook al altijd de stufi 1 of 2 dagen te laat over trouwens, en maar lekker rente trekken...)

[afbeelding]
Dit is trouwens niet een postbank probleem maar dat komt omdat je waarschijnlijk iets van postbank naar bank wilde overmaken. Dan gaat het geld via de bankgirocentrale en dan is het een dag of 2 langer onderweg.

Giro -> Giro is snel en Bank -> Bank ook. Het is alleen Giro -> Bank en Bank -> Giro wat langzaam is door die Bankgirocentrale.

• havana
Stufi verhaal ligt niet aan de Postbank, maar aan de IBG die de banken voorrang verleent.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Azrael
  • Laatst online: 12-08 16:02
Op zaterdag 29 december 2001 12:06 schreef havana het volgende:
Stufi verhaal ligt niet aan de Postbank, maar aan de IBG die de banken voorrang verleent.
Aha, weer wat geleerd :)

Ik hoor iedereen altijd klagen over de Postbank, maar eigenlijk moet er dus over de IBG geklaagd worden (waar gelukkig al nóóit over geklaagd wordt :o).

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
GVD! die k*t site doet het nog steeds niet goed..elke keer storing en onderhoud of het duurt 20min tot je erin komt.., en mijn salaris is nog steeds niet gestort terwijl al mijn collega's hem al 4 dagen hebben minimaal op andere rekeningen..wat is er godsnaam aan de hand bij de postbank??, ik probeer ze te bellen en niemand neemt op..zelfs op verschillende nummers want dan zijn ze allemaal in gesprek of hij gaat helemaal niet over.. wat een k*t bank..denk dat ik maar mooi gaat overstappen.. :r :r ...dit was mijn eerste irrtatie van 2002,..girotel weg ermee..

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 11:09 schreef Kev0867 het volgende:
GVD! die k*t site doet het nog steeds niet goed..elke keer storing en onderhoud of het duurt 20min tot je erin komt.., en mijn salaris is nog steeds niet gestort terwijl al mijn collega's hem al 4 dagen hebben minimaal op andere rekeningen..wat is er godsnaam aan de hand bij de postbank??, ik probeer ze te bellen en niemand neemt op..zelfs op verschillende nummers want dan zijn ze allemaal in gesprek of hij gaat helemaal niet over.. wat een k*t bank..denk dat ik maar mooi gaat overstappen.. :r :r ...dit was mijn eerste irrtatie van 2002,..girotel weg ermee..
Nounou, rustig... Deze keer geef ik ze het voordeel van de twijfel, er wordt op dit moment een nieuwe munt ingevoerd heb ik gehoord, misschien dat het daar iets mee te maken heeft? ;)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op woensdag 02 januari 2002 11:26 schreef rdgf het volgende:

[..]

Nounou, rustig... Deze keer geef ik ze het voordeel van de twijfel, er wordt op dit moment een nieuwe munt ingevoerd heb ik gehoord, misschien dat het daar iets mee te maken heeft? ;)
hehe ja idd, maar dit is zo 2 weken lang, terwijl andere banken hier bijna tot niets last van hebben.. ;) , slecht geregeld vindt ik het wel dat hun wel problemen hebben terwijl andere banken("concurrentie") het al lang van te voren opgelost hebben..

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:26
Hmm, zou het echt aan de euro liggen? Volgens mij waren ze al helemaal "over" (papieren afschriften netjes in € en girotel had ik standaard in gld staan maar die staat nu ook in €). Volgens mij zijn ze zoveel functies aan het toevoegen dat de servers het niet aan kunnen (al vind ik het wel verrekte handig dat ik die afschriften kan downloaden :))

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:22
girotel online is altijd zo traag.

zwaar irritant

Verwijderd

die sjit is altijdzo langzaam. Als alles goed gaat duurt het imnloggen zo'n twee minuten. Dan hopen dat er geen storing is :(

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:02

JK

Hier werkt ie nog steeds niet goed :( Was ik eindelijk zo ver dat ik mijn TAN code had ingevoerd bij 2 opdrachten, klik ik op 'Verstuur'. En daarna? Helemaal NIETS meer. Schijtgirotel. Wordt er zo ziek van af en toe. Soms werkt het prima, en soms ben je uren bezig met geld overmaken :(
En dan nog geld ervoor vragen ook.

• HeatWave
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ja ik vind het ook echt te traag, ook hier op mijn werk met 2Mbit vast is het traag.

Die server is gewoon niet rap genoeg, of er hangt een 28k8 lijntje aan :o

Maar goed, met een beetje geduld kom je er wel

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• havana
Ze kunnen de capaciteit gewoon niet aan... cookie resetten helpt soms.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Ben van girotel online dan ook weer teruggegaan naar het oude vertrouwde Girotel 2.1 .. gewoon weer met de modem .. en alle ellende en woede-aanvallen zijn helemaal weg .. gek hè ;)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:42

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

datje je studief. zo laat krijgt ligt NIET aan het IBG en ook NIET aan de postbank dat komt gewoon omdat het via de bankgiro centrale moet en dan duurt het idd 2 dagen langer. schuld van de bankgiro centrale dus....

verder klopt het idd dat girotel online sinds de kerstdagen erg traag en instabiel is. komt gewoon omdat er extreem veel ingelogd wordt en omdat er de laatste week regelmatig onderhoudt aan de server gedaan wordt.
Vaak helpt het verwijderen van de cookies en de tijdelijke internet bestanden wel...

en idd Girotel offline heeft nooit ergens last van.. en iedere tweakert heeft wel ergens een oud modempje liggen toch? 2400 baud is genoeg :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Tourniquet
  • Laatst online: 20:12

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op dit moment:

Girotel Online

Girotel Online is door technisch onderhoud momenteel niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• QyRoZ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-06 09:33

QyRoZ

Just Q it!

Op donderdag 03 januari 2002 16:28 schreef yiry het volgende:
Ben van girotel online dan ook weer teruggegaan naar het oude vertrouwde Girotel 2.1 .. gewoon weer met de modem .. en alle ellende en woede-aanvallen zijn helemaal weg .. gek hè ;)
Heb geen modem, anders had ik dat ook gedaan... er valt niet mee te werken...

• PCR
  • Laatst online: 15-08 21:58

PCR

Ik ben ook altijd nog eens bang dat ik een keer een opdracht verstuur en dat dan die server er voor de 1000ste keer ermee kapt zodat je dus die opdracht nog een keer verstuurt en dat je dan vervolgens erachter komt dat die opdracht 2x verstuurd is. Nou dan ben je zwaar de }:O ;)

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Topicstarter
Op donderdag 03 januari 2002 20:13 schreef pc-reactive het volgende:
Ik ben ook altijd nog eens bang dat ik een keer een opdracht verstuur en dat dan die server er voor de 1000ste keer ermee kapt zodat je dus die opdracht nog een keer verstuurt en dat je dan vervolgens erachter komt dat die opdracht 2x verstuurd is. Nou dan ben je zwaar de }:O ;)
Da's ook mijn angst. Maar ik denk wel dat ze dat wel ondervangen hebben. Irritant blijft het wel, die traagheid. Hebben andere banken daar ook zo'n last van?

Verwijderd

Je kan toch ff kijken welke opdrachten zijn aangekomen. En er alsnog eentje wissen :) Ik vind nog steeds de vele nadelen wegen niet op tegen de (weinige) voordelen.

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 19:56 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Heb geen modem, anders had ik dat ook gedaan... er valt niet mee te werken...
Werkte dat maar... ik kan al 5 dagen niet meer inbellen op die kloten girotel servers, steeds de zelfde error [NR: 0065] :(

• PCR
  • Laatst online: 15-08 21:58

PCR

Op donderdag 03 januari 2002 21:51 schreef Scripter het volgende:

[..]

Werkte dat maar... ik kan al 5 dagen niet meer inbellen op die kloten girotel servers, steeds de zelfde error [NR: 0065] :(
Heb je al andere inbelpunten geprobeerd?

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik vind ook dat de Girotel verbinding te traag is, maar waar ik me nog veel meer aan erger, is het feit dat het niet 24/7 is. Het is alleen maar toegankelijk van 0700-2300. Mijns inziens zouden ze dat toch echt de hele dag moeten laten draaien, aangezien de load dan ook, een klein beetje, vermindert.

Hoogst vervelend als je net te laat bent om over te boeken... :(

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Op donderdag 03 januari 2002 21:51 schreef Scripter het volgende:

[..]

De girotel offline servers is niets mee aan de hand op dit moment, die dingen werken al 15 jaar perfect :P. Echt op het moment dat je met girotel offline al 5 dagen geen verbinding kan maken kun je er wel vanuit gaan dat het probleem bij jezelf ligt.

ik zou nu ook maar eens het probleem bij jezelf zoeken, en niet de schuld op de girotel offline servers schuiven...

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 23:49 schreef Chaoss het volgende:

[..]

De girotel offline servers is niets mee aan de hand op dit moment, die dingen werken al 15 jaar perfect :P. Echt op het moment dat je met girotel offline al 5 dagen geen verbinding kan maken kun je er wel vanuit gaan dat het probleem bij jezelf ligt.

ik zou nu ook maar eens het probleem bij jezelf zoeken, en niet de schuld op de girotel offline servers schuiven...
Ik heb dus van alles een beetje nagekeken, maar aan m'n instellingen is echt niets veranderd... Zou misschien kunnen liggen aan m'n Adsl aansluiting, maar ff getjekt, de 4 dagen na m'n aansluiting heeft het perfect gefunctioneerd...

En net als je dit stuk getypt het werkt het weer :)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Op zaterdag 05 januari 2002 11:29 schreef Scripter het volgende:

[..]

Ik heb dus van alles een beetje nagekeken, maar aan m'n instellingen is echt niets veranderd... Zou misschien kunnen liggen aan m'n Adsl aansluiting, maar ff getjekt, de 4 dagen na m'n aansluiting heeft het perfect gefunctioneerd...

En net als je dit stuk getypt het werkt het weer :)
Ik kan je iig verzekeren dat er de laatste tijd geen storingen aan de kant van girotel zijn geweest. erg vreemd dus..! :) maarja het blijven pjoeters natuurlijk :)

Verwijderd

Inderdaad het blijft elektronica, soms heel handig, soms ook heel vreemd...

Eigenlijk wel balen dat ie weer doet, zie ik m'n saldo :'(

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 09:25
(jarig!)
Verdomme!!!, 7 betaling ingevoerd... 7e gaat fout 'wegens blablabla' kan alles overnieuw doen :'(
Pagina: 1