[RA2] Geen players zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
hey,

ik heb een netwerkje tussen 2 computers (win98 en winXP),
ik heb op allebei de pc's RA2 geinstalleerd.
maar als ik nu met mijn broertje samen via het netwerk wil spelen, lukt dit niet.
ik heb op allebei de pc's ipx geinstalleerd, en het netwerk draait al langere tijd goed...
wat doe ik fout?

alvast bedankt!

tjah..

Verwijderd

misschien dat red alert je ander systeem door xp niet herkent en daardoor geen player ziet en het bij gewone simpele dingen (sharing enz) wel goed gaat

ik d8 dat win98 niet op een NT (dus XP) domein kan inloggen.

• gizmo9003
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

gizmo9003

Go For It!

Topicstarter
nou, ik heb het iig nou zo voor elkaar,
dat mijn broertje (win98) mij wel kan zien bij players,
maar ik hem niet....

tjah..

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Moet je even je netwerk settings checken. Het is namelijk iets met de connection methode. In een NT engine staat die namelijk op een andere methode dan in win98 engines. Het kan helpen maar het kan ook helemaal niks doen. (dit gaat over die 802.2 en 802.3 etc.) Dus ik zou zeggen check het even uit. Dat was iig wat ik van iemand anders heb vernomen die zoiets ook had.. Ik heb het zelf toen ook een keer geprobeerd maar werkte hier niet...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

moet je bij RA2 ,naar optie gaan (hoofdmenu) --> Network --> je ziet dan een schuif venster(helemaal boven aan) zet deze om in een andere nummer

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 16:55 schreef gizmo9003 het volgende:
hey,

ik heb een netwerkje tussen 2 computers (win98 en winXP),
ik heb op allebei de pc's RA2 geinstalleerd.
maar als ik nu met mijn broertje samen via het netwerk wil spelen, lukt dit niet.
ik heb op allebei de pc's ipx geinstalleerd, en het netwerk draait al langere tijd goed...
wat doe ik fout?

alvast bedankt!
ik had het eerst ook met een paar vrienden , toen zagen jun mij wel maar ik niet , ik toen wel hun maar toen hun mij weer niet enz , ik heb het alleen niet zelf opgelost :+
Pagina: 1