Toon posts:

Championship Manager Spelers topic

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Post hier je door jouw gevonden talenten,koopjes,goed vrije transfer.En met talenten bedoel ik niet Rafael van der Vaart. Maar redelijk onbekende.

Ik beveel aan Kim Kallstrom voor 3 milj heb je hem.
George Weah voor maar 400,000.
Edmundo.
Antonio Mendonca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Adrian michealca ofzow (achternaam klopt niet precies)
Is een erg goedkope en goede Roemeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mihalcea bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joe Cole - Engelsman, 19 jaar geloof ik aan het begin. Heb hem gekocht als vervanger voor Van Bommel (die ik voor 117 miljoen had verkocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 16:52 schreef Necromancer het volgende:
Mihalcea bedoel je?
Jah die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
castillo is ook vet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

milhalcea is inderdaad goed, verder: robben (supertalent)en allback maar ja die zijn wel bekend, kevin hofland en chivu vindt ik tegenvallen in het spel, ps ik heb met psv een keer 6 jaar achter elkaar gespeeld, ben daarmee 6x landskampioen geworden, 3x uefa cup, 2x champions league, 5x johan cruijff schaal en 4x amstel cup (beker) dat ging wel erg lekker kwam vooral door v.bommel, vogel, hofland en robben, verder waren mijn aankopen jordi (alaves), numan (rangers), allback (heerenveen), kuijt (utrecht), flavio conceicao (real madrid)

Dit wou ik even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 15:35 schreef kreuk050 het volgende:
milhalcea is inderdaad goed, verder: robben (supertalent)en allback maar ja die zijn wel bekend, kevin hofland en chivu vindt ik tegenvallen in het spel, ps ik heb met psv een keer 6 jaar achter elkaar gespeeld, ben daarmee 6x landskampioen geworden, 3x uefa cup, 2x champions league, 5x johan cruijff schaal en 4x amstel cup (beker) dat ging wel erg lekker kwam vooral door v.bommel, vogel, hofland en robben, verder waren mijn aankopen jordi (alaves), numan (rangers), allback (heerenveen), kuijt (utrecht), flavio conceicao (real madrid)

Dit wou ik even kwijt.
Met PSV en een beetje goeie taktiek red je het wel ja...jouw verhaal heeft veel overeenkomsten met de mijne (4 keer landskampioen, 2 keer de dubbel, 3 keer JC Schaal, 1 keer UEFA Cup) alleen had ik enkele spelers die je noemt al na 1 of 2 seizoenen verkocht...Van Bommel (117 miljoen), Bouma (117 miljoen), Robben (25 miljoen, na 1 jaar)

Mijn beste aankopen:
Mike Zonneveld (van NEC), linksback
Stijn Vreven (van Utrecht), rechtsback
Joe Cole (van err...Liverpool ofzo), Aanvallende middenvelder
Marco Delvecchio (van Parma), centrale middenvelder
Djibril Cissé (van PSG), Spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden jullie 2001/2002 ook moeilijker geworden?
Ik was er vroeger altijd wel goed in maar kan nu amper een goede positie halen met welke club dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Ronald Gomez van OFI, in 00-01 was die erg goed

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Op zaterdag 29 december 2001 21:10 schreef minipolopikoler het volgende:
Vinden jullie 2001/2002 ook moeilijker geworden?
Ik was er vroeger altijd wel goed in maar kan nu amper een goede positie halen met welke club dan ook.
Niet echt. Ben met Emmen in eerste seizoen kampioen geworden en met Rushden & D (Engelse 3e divisie) sta ik nu 4e met nog 4 wedstrijden te gaan in het seizoen. Nog 1 punt verschil tussen playoff en promotie :)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Championship Manager 2002:

beste aankopen:

Kennedy Bakircioglu (zeer jong)

Guardiola (Gratis)

Fatih Tekke (doelpuntenmachine)

Okan Yilmaz (Idem)

Dogan (turkse 2e divisie club kost niks en is jong, maar bij mij zat ie na 1 seizoen al in de nationale team.)

Kabba Samura (jong, goedkoop en scoort als een gek)

Bij Wolfsburg heb je ook een nigeriaans of Kameroeneese spits die vet goed is (naam ben ik effe kwijt, loopt contract van af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vindt 01-02 juist makkelijker geworden, vroeger won ik in 1 seizoen met een topclub maar 1 prijs of soms 0 en nu meestal 3,4 dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

'k Vind er geen hol aan om met topclubs te spelen. Mooiste van het spel vind ik toch echt met een conference ploeg de CL winnen...ben je iig al 6 seizoenen mee bezig. Of juist teams uit landen als Wales of Kroatie heel goed te maken en daar prijzen mee te winnen.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Pagina: 1