hoi, ik heb een hifi torentje van Grundig niet veel speciaals maar er komt best een leuk geluid uit. Ik heb nu 2 boxen geplaatst in 2 hoeken van mijn kamer. Gewoon eentje links en eentje rechts voor me zoals ik normaal zit. Maar ik wil nu in alle 4 de hoeken boxen gaan hangen. Dus 2 links en 2 rechts. Hoe moet ik dit aansluiten volgens het boekje.
Ik kan er niet gewoon 2 in 1 aansluiting proppen want dan geeft mijn verterktje aan Check Speakers op het display en komt er geen geluid uit. ik kan ze wel in serie aansluiten maar is dat wel goed?
Dit gaat dus wel --kabel---box rv---boxra---kabel-- en zo ook voor links. Is dit goed als je rekening houd met de Ohms enzo van het geluid. Heb hier geen idee van.
Grtz. Mark
Ik kan er niet gewoon 2 in 1 aansluiting proppen want dan geeft mijn verterktje aan Check Speakers op het display en komt er geen geluid uit. ik kan ze wel in serie aansluiten maar is dat wel goed?
Dit gaat dus wel --kabel---box rv---boxra---kabel-- en zo ook voor links. Is dit goed als je rekening houd met de Ohms enzo van het geluid. Heb hier geen idee van.
Grtz. Mark
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...