Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
waar blijft die dan?
of duurt dat langer dan een dag?
Verwijderd
Ik heb ze wel gevondenOp zondag 30 december 2001 14:33 schreef Prammenhanger het volgende:
nee, ik heb die mail ook, maar verder in het spel heb je een gsm en een gameboy nodig. er staat dan: sluit het spel en zoek naar de foto van jack in de rubriek Telefonie en Computergames ofzo. hele zooi zitten doorkijken, veel producten gezien, geen foto te bekennen. iemand hem wel gevonden?
Aardig dat je hem ook ff verteld waarOp vrijdag 04 januari 2002 23:49 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gevondenmaar ik kom nu niet meer verder ben bij episode 3 maar zit vast kan niks doen
![]()
wel geinige adventure opzich.
Verwijderd
Op vrijdag 04 januari 2002 23:56 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Aardig dat je hem ook ff verteld waar.
Ik begrijp er echt nix meer van.
There is no magic.
Verwijderd
Verwijderd
Ik ook nietOp maandag 07 januari 2002 00:13 schreef The_Will het volgende:
Jezus wat moet je in godsnaam in Episode 3 doen