[dixons city adventure] ik zit vast...

Pagina: 1
Acties:

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:43

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Topicstarter
op de dixons site kun je dus een spel spelen (flash) waarbij je een detective bent en moet achterhalen wie je in elkaar gemept heeft, en op een gegeven moment heb je een telefoon en een gameboy nodig. ik zoeke, ik heb alle artikelen doorzocht, afijn, weer een dag verder, nog steeds niks gevonden! doet iemand mee en heeft die iemand zijn foto al tussen de artikelen gevonden?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

HK ---> SP

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

link link link

ehh www.diksons.nl zal het wel zijn heh

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Topicstarter
ehh, ja zoiets (www.dixons.nl)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

hoeveel episodes zijn het want ik heb de 1e uitgespeeld

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Topicstarter
het is in de tweede, de 1e was simpel

Verwijderd

wat een stom spel

Verwijderd

als je de 1e uit heb zou je meel moeten krijgen toch?
waar blijft die dan?
of duurt dat langer dan een dag?

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Topicstarter
nee, ik heb die mail ook, maar verder in het spel heb je een gsm en een gameboy nodig. er staat dan: sluit het spel en zoek naar de foto van jack in de rubriek Telefonie en Computergames ofzo. hele zooi zitten doorkijken, veel producten gezien, geen foto te bekennen. iemand hem wel gevonden? :(

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 14:33 schreef Prammenhanger het volgende:
nee, ik heb die mail ook, maar verder in het spel heb je een gsm en een gameboy nodig. er staat dan: sluit het spel en zoek naar de foto van jack in de rubriek Telefonie en Computergames ofzo. hele zooi zitten doorkijken, veel producten gezien, geen foto te bekennen. iemand hem wel gevonden? :(
Ik heb ze wel gevonden :) maar ik kom nu niet meer verder ben bij episode 3 maar zit vast kan niks doen |:( :P wel geinige adventure opzich. Je kan de telefoon vinden bij Telefonie>Prepaid toestellen> Totaalpakketen> dan gelijk bovenaan. :) De GBA kan je vinden bij spelcomputers>hardware>GBA> meteen bovenaan :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op vrijdag 04 januari 2002 23:49 schreef FunkyMonk het volgende:

[..]

Ik heb ze wel gevonden :) maar ik kom nu niet meer verder ben bij episode 3 maar zit vast kan niks doen |:( :P wel geinige adventure opzich.
Aardig dat je hem ook ff verteld waar :X .

Steam

Verwijderd

Op vrijdag 04 januari 2002 23:56 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Aardig dat je hem ook ff verteld waar :X .
|:( vergeef mij |:( :+

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Jezus wat moet je in godsnaam in Episode 3 doen :?

Ik begrijp er echt nix meer van.

There is no magic.

Verwijderd

Rofl, zijn er echt mensen op deze aardbol die zich daar mee bezig (willen) houden :D :D

Verwijderd

als je bij episode 3 bent kun je het beter opgeven; het duurt (las ik) 3 dagen voordat je die mail krijgt dat je verder kan, en het is morgen afgelopen |:(

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 00:13 schreef The_Will het volgende:
Jezus wat moet je in godsnaam in Episode 3 doen :?

Ik begrijp er echt nix meer van.
Ik ook niet :( kan niks doen |:(
Pagina: 1