oops, kmoet toch eens leren lezen...
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Je kan toch ook gewoon een paar plankies tegen mekaar hameren, of ben ik u gek...Op vrijdag 28 december 2001 16:35 schreef GambitRS het volgende:
hmz, wil je soms zelf riet gaan vlechten ofzo? Of kunststof omsmelten/gieten? Heb je ooit wel eens gezien hoeveel apparatuur ervoor nodig is om in een fabriek een koffer te maken? Misschien dat je kan gaan vlechten ofzo met riet, daar is vast nog wel een koffer mee te maken maar kunststof gaat lastiger worden.
Dat lijkt me nog niet zo heel moeilijk hoor
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
en een venstertje van kogelvrij glasOp zaterdag 29 december 2001 19:51 schreef m.m het volgende:
Of neem het goeie oue lasapparaat weer ter hand. Gewoon koffertje lassen met 8mm staalplaat
Ga naar de dichtsbijzijnde Rob en Nico zaak en koop en lengte |_ (L) profiel en koop wat triplex of nog beter MDF. Dan ken je gaan bouwen. Kistje maken lukt toch iedere trouwe eigen huis en tuin kijker niet
Ow jah, en als je echte flightcase wil maken, moet je er van die doppen aan de hoeken zetten. Weet zo niet hoe ze heten. Ow jah, en van die klemmen met van die vleugelknoppen erop
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Yep, alu hoekprofieltjes, in verstek zagen, met kofferhoekjes aan elkaar bouten (M3/M4!!, wel ff gaten op de juiste plek boren) en dan voor de zijkanten lexan :-), nee ff serieus 2/3mm acrylglas (wel weer gaten boren...) drivetrays op de zelfde manier bouwen... ziet VET uit! ben zelf ook met een dergelijk project bezig (NetCube!)
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Foto's ben ik jammergenoeg kwijt
topic is al dik half jaar oud!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
maar een eigen koffer maken lijkt met wat overdone...
Verwijderd
hehe is best cool geworden pics komen er soon op