Toon posts:

SoulReaver 2 Hoe Te Saven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb vanmiddag eindelijk eens SoulReaver 2 zitten spelen. Maar ik kan nergens saven hoe moet dat?
Was heel ver moet nu weer bij nul beginnen.
Ik zie ook telkens van die gekke potten staan met een gat erin. Wat kun je daarmee doen?

Verwijderd

Kijk es in de handleiding zou ik zeggen, daar staat het vast wel in. Ik heb het spel zelf nog niet dus ik heb geen idee, hij lijkt me wel erg mooi trouwens...wat vind jij ervan zover?

Verwijderd

je leert in het begin hoe je moet saven, dat moet met van die gekke shrines... check je handleiding ;) >:)

Verwijderd

zeker een illegale kopie he... :S ;)

• cuylfrits
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

Waarschijnlijk zal het idd net zo gaan zoals de originele SoulReaver. Dan save je als het ware door op een portal te gaan staan en hem daardoor te activeren......

Ziet hij er een beetje goed uit??? Want deel 1 vond ik zeer goed te versmaden en deel 2 wil ik graag ook gaan aanschaffereren >:)

Good, bad, I'm the guy with the gun!

Verwijderd

jawel, hij ziet er wel aardig uit... alleen de gameplay vinnik een beetje kut..

review? zie sig! :P

Verwijderd

Topicstarter
Hij is super!!!
Intro film is al echt kwijl en het hele spel zit vol met ingame movies.
En ja ik heb de HANDLEIDING niet.

Dus wie is er zo vrij om het even te zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik ben eruit.

Gierige Tweakers die het niet wouden vertellen, echt typisch Nederlands, alleen ikke ikke en de rest mag stikken, op Engelse forums zijn ze wel open en krijg je meteen antwoord, neem als voorbeeld www.cdfreaks.com.

Waar zijn de echte Tweakers en niet de neppe pubers gebleven?

Verwijderd

wat = er mis met pubers?
alsje ikke, ikke ,ikke bent ben je kinder8tig, geen puber

Verwijderd

sorry laat maar

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 18:24 schreef RedAlert80 het volgende:
Nou ik ben eruit.

Gierige Tweakers die het niet wouden vertellen, echt typisch Nederlands, alleen ikke ikke en de rest mag stikken, op Engelse forums zijn ze wel open en krijg je meteen antwoord, neem als voorbeeld www.cdfreaks.com.

Waar zijn de echte Tweakers en niet de neppe pubers gebleven?
Heeft weinig met pubers te maken...ik weet zelf niet hoe je moet saven omdat ik het spel niet heb, én ik ben zo vriendelijk om je even aan te wijzen waar je het kan vinden: in de handleiding. Als je die niet hebt heb je het spel dus niet legaal, terwijl je zegt dat het een superspel is. DAT is pas triest, niet het feit dat iedereen hier je op de handleiding wijst.

Verwijderd

dat bedoelde ik ;)

Verwijderd

Ik vind dit hele gesprek nutteloos.....
Als je geen antwoord op de vraag weet dan heeft het toch geen nu om antwoorden te geven waar de vrager niks aan heeft......!!!!

Als je ZOALS EERDER BESCHREVEN die portals activeert dan kan je doormiddel van 'transporteren' de volgende keer op hetzelfde punt retourneren....!!!!

Er is geen 'save game' zoals in andere spellen...
Pagina: 1