Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mij na nieuwjaar een nieuw GSM'eke aanschaffen, maar ik weet niet goed welke ...

Ik was heel blij met mijn Nokia, maar vind anderzijds, dat Nokia nogal aan de dure kant is :(

Die Nokia 5510 lijkt mij wel leuk, maar anderzijds heb je wel 2 handen nodig om een SMS'je te verzenden ...
Zijn er mensen die hem al hebben, en zo ja, vind je hem goed?

Nokia 8310 vind ik ook wel iets, maar jammer genoeg boven mijn budget :(

Anderszijds zou ik ook wel durven wachten op de 5210, aangezien die betaalbaarder zal zijn (I hope ...)

Geef mij a.u.b. uw bedenkingen, of zeg mij welke GSM jij zou kopen!

Thx! :)

• xillius
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-01-2022
geen joh

kost alleen maar geld en het is alleen maar lastig
word je telkens lastig gevallen enzo...
en om te bellen staan er van die mooie telefooncellen (ik hoop na de jaarwisseling ook nog)

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wil je nou wel of niet een Nokia? Als je frontjes wilt veranderen enzo, of andere ringtones, zou ik voor een Nokia gaan.

Als dat je niet interesseert (zoals mij) dan kan ik je de Siemens C35 adviseren. Heb ik zelf ook, ben er heel tevreden over. :)

Verwijderd

siemens zijn heel erg fijne telefoontjes.

ik heb een s35i gehad, heb nu een sl45...

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:26
geen, ik heb nu al bijna een jaar de nokia 3310 en hoef niet perse een nieuwe werkt nog perfect.

• mughato
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-03 16:45
nokia 6310 is HET toestel. Deze komt begin 2002 uit. Alleen zal de prijs neet als bij de 8310 niet echt mals zijn.

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 16:15 schreef Samp het volgende:

Ik was heel blij met mijn Nokia, maar vind anderzijds, dat Nokia nogal aan de dure kant is :(

Die Nokia 5510 lijkt mij wel leuk, maar anderzijds heb je wel 2 handen nodig om een SMS'je te verzenden ...
Zijn er mensen die hem al hebben, en zo ja, vind je hem goed?

Nokia 8310 vind ik ook wel iets, maar jammer genoeg boven mijn budget :(

Anderszijds zou ik ook wel durven wachten op de 5210, aangezien die betaalbaarder zal zijn (I hope ...)
Heb je niet anders als Nokia? Siemens is ook heel goed, ik ben blij met mijn A300 en Ericsson kan er ook wat van :)

Inderdaad: nokia heeft gelikte toestellen, zo ook de nieuwe 6510, daar hoor je mij niet over klagen :) Maar wat is je budget? Wat wil je ermee doen?

Verwijderd

Ja er zijn zoveel leuke toestelletjes.. maar ja mijn voorkeur gaat wel uit naar Siemens..
Trouwens bij de Siemens C45 kun je ook andere frontje en melodietjes en logo's er op zetten... *D

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 21:49 schreef mughato het volgende:
nokia 6310 is HET toestel. Deze komt begin 2002 uit. Alleen zal de prijs neet als bij de 8310 niet echt mals zijn.
Ach in euro zal die dan een stuk goedkoper lijken :P ;)

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Tsja, als het maar GPRS heeft + IR..

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

vinnie1908

Appel != peer

Op zaterdag 29 december 2001 01:45 schreef eXhale het volgende:
Tsja, als het maar GPRS heeft + IR..
Dan toch de 8310... >:)

Maar als het je niet boeit dan kan je idd beter een Samsung of Siemens kopen. Zeker aangezien je budget een niet onbelangrijke rol speelt

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

Heeft er iemand al ervaring met de Siemens ME45?

Verwijderd

Wat je ook koop, verzeker 'm.

Ik heb op dit moment een geintje lopen bij Nokia. Een half jaar geleden een nieuwe gekocht. Ging kapot ( kan gebeuren) maar bij de reparatiedienst hebben ze waterschade geconstateerd.

Dit is werkelijk onmogelijk ( is niet in de buurt van water geweest) maar doordat m'n GSM niet verzekerd was, kreeg ik niets vergoed en heb ik noodgedwongen terug moeten grijpen naar m'n oude Ericsson.

Die Ericsson heeft wel op een bepaald moment geheel onder water gelegen, even laten drogen en hij deed 't weer prima :)

Voor mij geen Nokia meer. Ze zijn echter nog niet van mij af, ik laat mij niet met een kluitje het riet insturen door Nokia :( ( alleen hoe bewijs je dat je GSM geen waterschade KAN hebben)

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 16:55 schreef Walhalla het volgende:
Heeft er iemand al ervaring met de Siemens ME45?
leuk toestel geen ervaring mee maar zit in dezelfde 45 serie :)

Verwijderd

Ik zou gewoon voor de pocketline swing 200 gaan, leuk dingetje... goeie handsfree speaker :r

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 17:24 schreef Mr_Chapel het volgende:
Ik zou gewoon voor de pocketline swing 200 gaan, leuk dingetje... goeie handsfree speaker :r
whahaha waarom dan niet meteen een philips diga :+ :o

Verwijderd

Samsung R200

- Mooie blauwe display
- Licht
- Klein
- SMS
- WAP
- Picture Messaging
- Nokia Ringtone Format (Ofzoiets)
- Variabele kleur van ledje :)
- Trilfunctie

Ik heb hem ook :) Leuk ding, en nog niet iedereen heeft hem zoals bijv. de Nokia 3310/3210 |:(

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op vrijdag 28 december 2001 21:49 schreef mughato het volgende:
nokia 6310 is HET toestel. Deze komt begin 2002 uit. Alleen zal de prijs net als bij de 8310 niet echt mals zijn.
Wel erg groot die 6310 en de 6510 (kleiner) komt al een paar maanden later. 5510 lijkt me best een grappig toestel niet een zo veel groter dan die 6310. Een 8210 is ook wel een paar honderdjes goedkoper dan de 8310 prima oplossing als je niet zonodig wilt w@ppen.
En de Ericson T65 is niet duur en heeft een hoop functies, lijkt mij ook wel een aanrader.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 15:09 schreef bombadil het volgende:

[..]

Wel erg groot die 6310 en de 6510 (kleiner) komt al een paar maanden later...
Reken er maar op dat die 6510 pas in juni komt ofzo. De 6310 was eerst in november verwacht en ik moet het nog zien dat die er begin 2002 is. Ze laten je gewoon vast warm lopen denk ik zodat je niet bij een ander alvast een telefoon koopt.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op zondag 30 december 2001 15:54 schreef noki_JA het volgende:
Reken er maar op dat die 6510 pas in juni komt ofzo. De 6310 was eerst in november verwacht en ik moet het nog zien dat die er begin 2002 is. Ze laten je gewoon vast warm lopen denk ik zodat je niet bij een ander alvast een telefoon koopt.
Zou kunnen. De 6510 staat volgens de website op voor 1e kwartaal 2002 maar dat lijkt mij ook wel erg snel na de 6310. De 6310 gaan ze volgende week verkopen volgens de verkoper bij de Nokiastore in Rotterdam.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Erricson T68 absoluut de enige echte met kleurenscherm :)

en als je budget wat minder is een nokia 5510 of een samsung a300/a400 :)

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 21:48 schreef SilverBolt het volgende:
Erricson T68 absoluut de enige echte met kleurenscherm :)

en als je budget wat minder is een nokia 5510 of een samsung a300/a400 :)
Houd er wel rekening mee dat als je de 5510 koopt en je hebt alleen XP, dat je dan weinig aan je MP3 functie hebt.
Of je moet natuurlijk de top40 opnemen met je radio. *D

En ik moet toegeven, die T68 is inderdaad wel mooi. Ericsson heeft eindelijk z'n vroegere designers met pensioen gestuurd ;)

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

en gefuseerd met sony ;)

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 17:02 schreef Evolution het volgende:

Die Ericsson heeft wel op een bepaald moment geheel onder water gelegen, even laten drogen en hij deed 't weer prima :)
Die sl45 van mij heb ik ook laten drogen nadat 'ie nat was geworden, deed het weer perfect.

Na 2 maanden gingen alleen alle knopjes kapot!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

vinnie1908

Appel != peer

Ja mijn 8210 heeft ook de wasmachine gezien van binnen....deed het ook niet meer. Nee Nokia en water doet het niet goed samen

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

ik ga in het nieuwe jaar voor de ericsson t65 denk ik

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 18:29 schreef Koeschaap het volgende:
ik ga in het nieuwe jaar voor de ericsson t65 denk ik
ik ga mayb next year een 45er halen van siemens weet alleen nog niet welke :)

Verwijderd

als je weet hoevaak mijn (ex)3210 (nokia dus :? ) in het water heft gelegen!! ding kan bijna zun A-diploma gaan halen :o

maar als je hem even open legt op de verwarming en de antenne er even afklikt dan doet ie het weer goed

conclusie: >:) DE 3210 KAN ZWEMMEN!! >:)
Pagina: 1