Als ik opstart hoor ik na de videokaart-initialisatie 1 piep en na de weergave van alle HDD's en CD-rom's weer 1 piep, vlak voor het XP-loading scherm dus.
Is dit normaal?
Is dit normaal?
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Beep Code Descriptions 1 short DRAM refresh failure 2 short Parity circuit failure 3 short Base 64K RAM failure 4 short System timer failure 5 short Process failure 6 short Keyboard controller Gate A20 error 7 short Virtual mode exception error 8 short Display memory Read/Write test failure 9 short ROM BIOS checksum failure 10 short CMOS shutdown Read/Write error 11 short Cache Memory error 1 long, 3 short Conventional/Extended memory failure 1 long, 8 short Display/Retrace test failed |
Human Bobby
Verwijderd
Contact me effe op ICQ.Op zaterdag 29 december 2001 10:52 schreef ThuiSSiE het volgende:
Bij mij doet ie precies etzelfde...duurt ook ff voor de hele bende op gaat starten als je hem 's morgens weer aandrukt. Zal wel normaal zijn..nog niets geks meegemaakt met et bordje.
Verwijderd
/offtopicOp zaterdag 29 december 2001 11:05 schreef ThuiSSiE het volgende:
ICQ?? Was da nie iets met een bloemeke..eens kijken of ik dat ergens omhoog kan spitte van men Backups. Draai et al maanden nie meer.../me haat ICQ
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Euh ja hehe is al weer zo lang geledenOp zaterdag 29 december 2001 13:06 schreef ThuiSSiE het volgende:
SLANGEOOGJE! TFD zal je bedoele
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Cogito Ergo Credo
dit is gewoon een loze opmerking, wil je die in het vervolg laten als je stack te klein is om normaal data te kunnen processen??? Dank je bij voorbaat...Op woensdag 03 april 2002 11:57 schreef erniemars het volgende:
apart zeg ... iedereen hoort 2 beeps en vind het vreemd en trekt de conclusie dat het wel normaal zal zijn zonder uitgezocht te hebben wat het is... dat zijn nou de echte tweakers ... not
Cogito Ergo Credo
webOS all the way!
Asrock 939Dual-SATA2, AMD 3200 Venice, 2x512 Mb, Radeon9800Pro, Compaq V1000 21",Blaster live!,samsung SP1614N (160Gb/8Mb),IBM 40GB 7200rpm, 2xmaxtor 40 Gb (raid0), Intellimouse Explorer win98se/win2k/XP
Verwijderd
Nee na een half jaar gebruik weet je wel dat het normaal is.Op woensdag 03 april 2002 11:57 schreef erniemars het volgende:
apart zeg ... iedereen hoort 2 beeps en vind het vreemd en trekt de conclusie dat het wel normaal zal zijn zonder uitgezocht te hebben wat het is... dat zijn nou de echte tweakers ... not