met papier mache kun je alles maken!!
ff dydns ofzo gebruikenOp vrijdag 28 december 2001 15:23 schreef _Trinity_ het volgende:
Ik vrees dat dat wat lastig wordt, aangezien je een dynamisch IP hebt.
een goedkoop domein....www.domain.tk
kan gratis (geen eigenaar) of betaald ($10 per jaar, wel eigenaar)
Of anders kan je ook bij lycos reggen, € 15 per jaar
das .com, .nl, .biz etc
http://www.tweakers.net/nieuws/19411?highlight=lycos
Maar als dat bedrijf falliet zou gaan?
ben ik dan mijn domein kwijt?
met papier mache kun je alles maken!!
als je zelf eigenaar bent van een domein volgensmij niet hoor...mochten ze failliet gaan, blijft het domein op jou naam staan....Op vrijdag 28 december 2001 15:27 schreef Servowire het volgende:
Maar als dat bedrijf falliet zou gaan?
Volgensmij kan je hem dan gewoon overzetten naar een ander bedrijf
Verwijderd
Als je een .nl-domein registreert en er dus ook echt KvK-formulieren en dergelijke bij moet leveren, is het echt van jou. Op dat moment kan je op ieder willekeurig moment besluiten om het domein elders te laten hosten. Er kunnen wel eventueel kosten worden doorberekend voor de verhuizing, maar het bedrijf waar je hebt geregistreerd, kan niets claimen bij jou.
www.zoneedit.com. Is gratis. Je moet nog wel ergens anders een domein registreren.
Kun je hun DNS'en opgeven bij registratie en jouw IP-adres in hun DNS laten stoppen. Je moet natuurlijk wel een vast IP hebben.
Als ze failliet gaan moet je alsnog naar een betaalde dienst overstappen, maar het domein is dan jouw eigendom.
Kun je hun DNS'en opgeven bij registratie en jouw IP-adres in hun DNS laten stoppen. Je moet natuurlijk wel een vast IP hebben.
Als ze failliet gaan moet je alsnog naar een betaalde dienst overstappen, maar het domein is dan jouw eigendom.
Pagina: 1