Als het een USB-apparaat is kun je hem toch op elke USB-hub aansluiten die er is? Misschien dat hij teveel stroom nodig heeft voor een passieve (zonder stekker
) hub, maar zoveel duurder zijn die actieven toch niet (die met stekker
)
rm -r *
Beetje geduld graag
Na krap een uur al omhoog kicken, daar bereik je gewoon weinig mee.
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/24
USB hubs van onder de 100.-
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/24
USB hubs van onder de 100.-
Volgens mij kun je je modem niet zo maar aan een hub hangen volgens mij... want hij maakt immers niet zelf verbinding maar via een computer, die dus 24/7 aan moet staan. Je kunt volgens mij wel gewoon een ethernet-kaartje in je PC stoppen en daar aan je hub hangen.
Kijk hier maar es
[topic=251489/1/50]
Kijk hier maar es
[topic=251489/1/50]
?? ik had t idee dat het hier om een USB-hub ging en niet om een ethernethub.........lijkt me wel effe wat anders....je kunt die USB-ADSLmodem helemaal niet op je netwerk krijgen zonder pc ertussen namelijk....maar dat is logischOp vrijdag 28 december 2001 16:26 schreef havana het volgende:
Volgens mij kun je je modem niet zo maar aan een hub hangen volgens mij... want hij maakt immers niet zelf verbinding maar via een computer, die dus 24/7 aan moet staan. Je kunt volgens mij wel gewoon een ethernet-kaartje in je PC stoppen en daar aan je hub hangen.
Kijk hier maar es
[topic=251489/1/50]
LOL er is hier een beetje verwarring he 
Volgens de topic titel wil ie een netwerk HUB dus ethernet waar ie zijn USB modem kan op aansluiten
Bestaat bij mijn weten niet en zo heeeeeeeeeeel weinig nut hebben want een USB modem kan geen NAT en kan je dus niet gebruiken om meerdere ip's direct te routen.
Volgens de topic titel wil ie een netwerk HUB dus ethernet waar ie zijn USB modem kan op aansluiten
Bestaat bij mijn weten niet en zo heeeeeeeeeeel weinig nut hebben want een USB modem kan geen NAT en kan je dus niet gebruiken om meerdere ip's direct te routen.
Precies. Daarom mot je ook nooit USB nemen.
Der zijn 100'n redenen om geen USB te nemenOp zaterdag 29 december 2001 12:24 schreef havana het volgende:
Precies. Daarom mot je ook nooit USB nemen.
Persoonlijk vind ik het
Een ethernet kaart past overal in.
Pagina: 1