Toon posts:

Netwerk HUB Usb?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaan er Hubs {cheap} waar op ik een USB Mxstream-modem op aan kan sluiten??

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 08:01

ralfbosz

xm create bosz -c

Als het een USB-apparaat is kun je hem toch op elke USB-hub aansluiten die er is? Misschien dat hij teveel stroom nodig heeft voor een passieve (zonder stekker ;)) hub, maar zoveel duurder zijn die actieven toch niet (die met stekker :))

rm -r *

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Beetje geduld graag :( Na krap een uur al omhoog kicken, daar bereik je gewoon weinig mee.

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/24

USB hubs van onder de 100.-

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
Volgens mij kun je je modem niet zo maar aan een hub hangen volgens mij... want hij maakt immers niet zelf verbinding maar via een computer, die dus 24/7 aan moet staan. Je kunt volgens mij wel gewoon een ethernet-kaartje in je PC stoppen en daar aan je hub hangen.

Kijk hier maar es
[topic=251489/1/50]

DIT IS MIJN WEBSITE

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Op vrijdag 28 december 2001 16:26 schreef havana het volgende:
Volgens mij kun je je modem niet zo maar aan een hub hangen volgens mij... want hij maakt immers niet zelf verbinding maar via een computer, die dus 24/7 aan moet staan. Je kunt volgens mij wel gewoon een ethernet-kaartje in je PC stoppen en daar aan je hub hangen.

Kijk hier maar es
[topic=251489/1/50]
?? ik had t idee dat het hier om een USB-hub ging en niet om een ethernethub.........lijkt me wel effe wat anders....je kunt die USB-ADSLmodem helemaal niet op je netwerk krijgen zonder pc ertussen namelijk....maar dat is logisch

iRacing Profiel

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:18

Predator

Suffers from split brain

LOL er is hier een beetje verwarring he :)

Volgens de topic titel wil ie een netwerk HUB dus ethernet waar ie zijn USB modem kan op aansluiten :)

Bestaat bij mijn weten niet en zo heeeeeeeeeeel weinig nut hebben want een USB modem kan geen NAT en kan je dus niet gebruiken om meerdere ip's direct te routen.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• havana
Precies. Daarom mot je ook nooit USB nemen.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:18

Predator

Suffers from split brain

Op zaterdag 29 december 2001 12:24 schreef havana het volgende:
Precies. Daarom mot je ook nooit USB nemen.
Der zijn 100'n redenen om geen USB te nemen :)
Persoonlijk vind ik het |:( om een modem die redelijk wat kost te kopen en die je niet op een eventuele wat oudere pc, zonder USB ) dus kan gebruiken en die USB modem kun je niet voor fast ADSL gebruiken.
Een ethernet kaart past overal in.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1