Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Nog steeds geen reply? Ik wil het echt graag weten hoor...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Hij zal zeer waarschijnlijk verwijderd zijn, want in de leverancier-edit optie in de Backend zie ik 'm niet meer staan...
Verwijderd
Dat lijkt me logisch ja. De vraag is waarom ie verwijderd is. Als dat bijvoorbeeld per ongeluk is gebeurd kunnen we 'm weer toevoegen, maar misschien is ie met een reden verwijderd.
Dat lijkt me sterk, er stonden maar een stuk of 3 posts onder en die waren niet belastend van aard o.i.d.
Ik neem aan dat het per ongeluk is gebeurd.. Maar toch wil ik graag dattie er weer bij komt...
Ik neem aan dat het per ongeluk is gebeurd.. Maar toch wil ik graag dattie er weer bij komt...
Verwijderd
Toe nou toch Pervert, heb je hun 'vernieuwde' site gezien? En dan vooral de hard-ware prijzen die ze voeren? Zoiets heeft geen zin om in de shop-survey te zetten. Denk ook eens aan ons aller Steven! Die heeft zonder een shop-survey al genoeg gezeur van ontevreden klanten aan zijn hoofd.
Ja dat weet ik wel Dennis, juist daarom wilde ik iets schrijven. Ik wilde het grappige personeel een pluim geven omdat ze altijd als ik er kom iets uithalen wat ik thuis weer kan vertellen...
Ik wil gewoon mijn ei kwijt...
Ik wil gewoon mijn ei kwijt...
Hij staat er nog steeds niet bij
Verwijderd
Ach.. al zoveel gedonder met DTC Roden gehad. Ik kom daar uit principe toch nooit weer... Die Steven belazert je gewoon waar je bijstaat. Laatst een Plextor 40Tsi besteld, was niet op voorraad. Kreeg ik een 32Tsi speler. Zat in een 40Tsi doos, maar thuis bleek dat het een 32TSi was. Wilde ik hem ruilen, zei hij dat het toch een 40Tsi was met een 32Tsi sticker. Jaaaa vast wel, en hoe wil je dat dan bewijzen in Windows? Ehhhhrrrrm, dat is een foutje in Windows, zeidie! Vast wel ja Steven. De groeten!
Ow je woont hier ook in de buurt? Wat is je naam en de naam van de toko waar je studeert?
Wat is het nut hiervan?Op vrijdag 19 januari 2001 21:50 schreef LL Koelkast het volgende:
Tja, ff ouwe topic bovenhalen he? Woon in Roden (hmmz) en studeer bij de Hanzehogeschool
Niks
. Maargoed, hij vroeg waar ik woonde en studeerde enzo. Nou, dan zeg ik dat toch nog even na een paar maanden? 
Hij zat al een paar maanden in spanning op mijn antwoord. Vandaar dat ik dat nog ff doe!
Hij zat al een paar maanden in spanning op mijn antwoord. Vandaar dat ik dat nog ff doe!
Zeer fideel van jeOp zaterdag 20 januari 2001 12:30 schreef LL Koelkast het volgende:
Niks. Maargoed, hij vroeg waar ik woonde en studeerde enzo. Nou, dan zeg ik dat toch nog even na een paar maanden?
jep spruit roeled groote tijd! zet em terug in de survey
Advanced sheep-counting strategies
Pagina: 1