Eindelijk is mijn nieuwe Enermax EG365PX-VE binnen, ziet er mooi uit dacht ik toen ik de verpakking openmaakte.
Nu kan mijn AOpen-voeding mooi de deur uit, want van dat vliegtuig kabaal wordt ik gek.
De Enermax heb ik mooi ingebouwd, kast dicht geschroefd....klaar.
Ik zet de pc aan, en ja hoor.....wat een kabaal.
Maakt net zoveel herrie als mijn oude AOpen-voeding.
Nu heb ik uiteraard de search gebruikt, en had gelezen dat er oudere modellen zijn, waarbij de kap niet goed is. Het gat van de 92mm fan moet meer naar het midden toe. Ook had ik gelezen dat de temperatuursensor in de voeding van de spoel verplaatst kon worden naar het koelblok.
Dat ga ik straks maar effe proberen....
Zijn er misschien nog steeds oude voedingen in de omloop, en heb ik die toevallig thuis gestuurd gekregen ??
Het lijkt mij, dat als Enermax ervan op de hoogte is dat de kap niet goed is, dat ze het verbeteren en alleen nog nieuwe naar leveranciers toesturen.
Of zie ik dat verkeerd, waarom krijg ik dan nog steeds een oude ??
Of zijn de oude nog genoeg op voorraad ?
Maar goed, wat is beter ??
De leverancier bellen, en vragen om een nieuwe kap, of de temperatuursensor verplaatsen ??
Nu kan mijn AOpen-voeding mooi de deur uit, want van dat vliegtuig kabaal wordt ik gek.
De Enermax heb ik mooi ingebouwd, kast dicht geschroefd....klaar.
Ik zet de pc aan, en ja hoor.....wat een kabaal.
Maakt net zoveel herrie als mijn oude AOpen-voeding.
Nu heb ik uiteraard de search gebruikt, en had gelezen dat er oudere modellen zijn, waarbij de kap niet goed is. Het gat van de 92mm fan moet meer naar het midden toe. Ook had ik gelezen dat de temperatuursensor in de voeding van de spoel verplaatst kon worden naar het koelblok.
Dat ga ik straks maar effe proberen....
Zijn er misschien nog steeds oude voedingen in de omloop, en heb ik die toevallig thuis gestuurd gekregen ??
Het lijkt mij, dat als Enermax ervan op de hoogte is dat de kap niet goed is, dat ze het verbeteren en alleen nog nieuwe naar leveranciers toesturen.
Of zie ik dat verkeerd, waarom krijg ik dan nog steeds een oude ??
Of zijn de oude nog genoeg op voorraad ?
Maar goed, wat is beter ??
De leverancier bellen, en vragen om een nieuwe kap, of de temperatuursensor verplaatsen ??