(musiekbewerking) welk programa beste??

Pagina: 1
Acties:

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 14:29
ik ben van plan musiek in ale formaten te bewerken en afspelen maar weet niet met wel programa :?

ik heb al sounfroge v5,0 maar ik moet met meer dan 5 audio traks tegelijk afspelen!

sugesties??

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:58

w00Dy

Make soap, not war

samplitude van sek'd is professioneel

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 08:20

glashio

C64 > AMIGA > PC

Cooledit PRO of Cooledit 2000 .... Perfekt geluidbewerkings programma.... met vele effecten/plug-ins

Ik geloof dat je hier http://www.syntrillium.com/
een demo kan downen...

Voor eventuele backup's van andere mensen kan je ook zoeken via Gnutella/KaZaa

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• prutsger
  • Laatst online: 16:15
Zoek eens naar MixMeister... machtig proggie waar je zelfs mp3's mee aan elkaar kan mixen...

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 14:29
Op vrijdag 28 december 2001 15:22 schreef glashio het volgende:
Cooledit PRO of Cooledit 2000 .... Perfekt geluidbewerkings programma.... met vele effecten/plug-ins

Ik geloof dat je hier http://www.syntrillium.com/
een demo kan downen...

Voor eventuele backup's van andere mensen kan je ook zoeken via Gnutella/KaZaa
bedankt *D ben all aan het downloaden!!

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

• glashio
  • Laatst online: 14-08 08:20

glashio

C64 > AMIGA > PC

Met een plug-in in cooledit kan je naar harte lust MP3's maken/bewerken/opslaan nogmaals succes

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• w00Dy

w00Dy

Make soap, not war

kun je met cooledit, 5 track tegelijk afspelen dan ?

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:14

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op vrijdag 28 december 2001 15:28 schreef w00Dy het volgende:
kun je met cooledit, 5 track tegelijk afspelen dan ?
In cooledit zit een multitrack waar iig meer dan 5 sporen in kunnen. Ik weet het niet uit mn hoofd hoeveel (ik zit nu op mn werk) maar ik heb het zelf al eens voor elkaar gekregen om 12 tracks te krijgen.

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Ik gebruik zelf ook Cool Edit Pro en een fijner programma heb ik nog niet gevonden. Soundforge heb ik ook wel eens gebruikt omdat die met sommige plug ins wat sneller werkt dan CE. Wat handige DirectX plugins voor postproductions die je eens zou moeten zoeken: Ultramaximizer en Stereo Imager...

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
CoolEdit Pro doet 64 tracks *D , zal toch wel genoeg zijn neem ik aan.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op vrijdag 28 december 2001 15:46 schreef Hellhound het volgende:
Ik wist dat het er veel waren idd, maar zoveel had ik er niet nodig. Dat zal een beste compilatie worden dan. :P

Zelf gebruik ik er maximaal 5-6, want dat vindt ik het prettigst werken. Ik schuif dan gewoon meerdere samples/nummers/geluiden in dezelfde tracks, mits ik deze niet meer nodig heb voor het originele geluid waarmee ik de track begon. Dat scheelt namelijk veel scroll en zoom werk.

• w00Dy

w00Dy

Make soap, not war

Op vrijdag 28 december 2001 15:46 schreef Hellhound het volgende:
en kan je die apart aansturen ?
ik heb namelijk 3 soundkaarten

Verwijderd

Gold Wave !!!

- superklein progje
- superveel functies
- niet té moeilijk
- niet té langzaam
enz...

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op vrijdag 28 december 2001 20:51 schreef w00Dy het volgende:
en kan je die apart aansturen ?
ik heb namelijk 3 soundkaarten
Waarom wil je die apart aansturen. Ik heb aan 1 geluidskaart genoeg. Het is gewoon een multitrack waar je 64 "sporen" in kwijt kan. Als je op play drukt worden deze allemaal tegelijk afgespeeld....

Maar wat ik dus bedoel is: waarom wil je 3 geluidskaarten gebruiken? Ik zie ff het nut er niet van in. Tell Me !!

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

als je 3 geluidskaarten hebt heb je dus ook 3x2 in/outputs, wat handig kan zijn voor het een of het ander.

toch is het in de praktijk moeilijk om ze naast elkaar te gebruiken. in bv. logic audio of cubase zou je een asio en dx driver naast elkaar kunnen gebruiken, maar dan houdt het denk ik ook op. voor cooledit gaat die truc zowieso niet op volgens mij..

• w00Dy

w00Dy

Make soap, not war

Op zaterdag 29 december 2001 10:00 schreef DJTimo het volgende:

[..]

Waarom wil je die apart aansturen. Ik heb aan 1 geluidskaart genoeg. Het is gewoon een multitrack waar je 64 "sporen" in kwijt kan. Als je op play drukt worden deze allemaal tegelijk afgespeeld....

Maar wat ik dus bedoel is: waarom wil je 3 geluidskaarten gebruiken? Ik zie ff het nut er niet van in. Tell Me !!
Zoals Djazete al zei, ik heb dan 3*2 uitgangen of 6 mono, deze stuur ik naar mijn Folio SX et voila mijn mini-amateur studio is geboren :)
hardware mixen ruled nog altijd, en ik heb effectprocessors, compressors enz...
Ik gebruik nu samplitude (is prof. en heeft multicard mode), maar dat is heel moeilijk om daar plugin's in te laden. (plugin's zoals appregiator...) Aangezien het met CoolEdit veel makelijker is, zou me dit wel eens handig kunnen uitkomen, als het mijn soundkaarten apart kan aansturen. :P

• DJTimo

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op zaterdag 29 december 2001 10:56 schreef djazete het volgende:
als je 3 geluidskaarten hebt heb je dus ook 3x2 in/outputs, wat handig kan zijn voor het een of het ander.

toch is het in de praktijk moeilijk om ze naast elkaar te gebruiken. in bv. logic audio of cubase zou je een asio en dx driver naast elkaar kunnen gebruiken, maar dan houdt het denk ik ook op. voor cooledit gaat die truc zowieso niet op volgens mij..
Naar mijn weten kan dit dus niet in CoolEditPro. Ik kan het fout hebben, maar zelf heb ik aan deze features (nog) geen behoeft gehad en heb ik me er dus ook niet over druk gemaakt. Mocht iemand het toevallig wel weten hoor ik dat graag. Ik word nu toch wel nieuwsgierig eigenlijk....

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 21:32 schreef DJTimo het volgende:

[..]

Naar mijn weten kan dit dus niet in CoolEditPro. Ik kan het fout hebben, maar zelf heb ik aan deze features (nog) geen behoeft gehad en heb ik me er dus ook niet over druk gemaakt. Mocht iemand het toevallig wel weten hoor ik dat graag. Ik word nu toch wel nieuwsgierig eigenlijk....
Vegas Audio 2.??

werkt bij mij.

• w00Dy

w00Dy

Make soap, not war

Vegas is shit, heb ik gehad
ook fruity tracks kan het niet...
Pagina: 1