* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
Ik geloof dat je hier http://www.syntrillium.com/
een demo kan downen...
Voor eventuele backup's van andere mensen kan je ook zoeken via Gnutella/KaZaa
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
bedanktOp vrijdag 28 december 2001 15:22 schreef glashio het volgende:
Cooledit PRO of Cooledit 2000 .... Perfekt geluidbewerkings programma.... met vele effecten/plug-ins
Ik geloof dat je hier http://www.syntrillium.com/
een demo kan downen...
Voor eventuele backup's van andere mensen kan je ook zoeken via Gnutella/KaZaa
* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
In cooledit zit een multitrack waar iig meer dan 5 sporen in kunnen. Ik weet het niet uit mn hoofd hoeveel (ik zit nu op mn werk) maar ik heb het zelf al eens voor elkaar gekregen om 12 tracks te krijgen.Op vrijdag 28 december 2001 15:28 schreef w00Dy het volgende:
kun je met cooledit, 5 track tegelijk afspelen dan ?
vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Verwijderd
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Ik wist dat het er veel waren idd, maar zoveel had ik er niet nodig. Dat zal een beste compilatie worden dan.Op vrijdag 28 december 2001 15:46 schreef Hellhound het volgende:
CoolEdit Pro doet 64 tracks, zal toch wel genoeg zijn neem ik aan.
Zelf gebruik ik er maximaal 5-6, want dat vindt ik het prettigst werken. Ik schuif dan gewoon meerdere samples/nummers/geluiden in dezelfde tracks, mits ik deze niet meer nodig heb voor het originele geluid waarmee ik de track begon. Dat scheelt namelijk veel scroll en zoom werk.
en kan je die apart aansturen ?Op vrijdag 28 december 2001 15:46 schreef Hellhound het volgende:
CoolEdit Pro doet 64 tracks, zal toch wel genoeg zijn neem ik aan.
ik heb namelijk 3 soundkaarten
Verwijderd
- superklein progje
- superveel functies
- niet té moeilijk
- niet té langzaam
enz...
Waarom wil je die apart aansturen. Ik heb aan 1 geluidskaart genoeg. Het is gewoon een multitrack waar je 64 "sporen" in kwijt kan. Als je op play drukt worden deze allemaal tegelijk afgespeeld....Op vrijdag 28 december 2001 20:51 schreef w00Dy het volgende:
en kan je die apart aansturen ?
ik heb namelijk 3 soundkaarten
Maar wat ik dus bedoel is: waarom wil je 3 geluidskaarten gebruiken? Ik zie ff het nut er niet van in. Tell Me !!
toch is het in de praktijk moeilijk om ze naast elkaar te gebruiken. in bv. logic audio of cubase zou je een asio en dx driver naast elkaar kunnen gebruiken, maar dan houdt het denk ik ook op. voor cooledit gaat die truc zowieso niet op volgens mij..
Zoals Djazete al zei, ik heb dan 3*2 uitgangen of 6 mono, deze stuur ik naar mijn Folio SX et voila mijn mini-amateur studio is geborenOp zaterdag 29 december 2001 10:00 schreef DJTimo het volgende:
[..]
Waarom wil je die apart aansturen. Ik heb aan 1 geluidskaart genoeg. Het is gewoon een multitrack waar je 64 "sporen" in kwijt kan. Als je op play drukt worden deze allemaal tegelijk afgespeeld....
Maar wat ik dus bedoel is: waarom wil je 3 geluidskaarten gebruiken? Ik zie ff het nut er niet van in. Tell Me !!
hardware mixen ruled nog altijd, en ik heb effectprocessors, compressors enz...
Ik gebruik nu samplitude (is prof. en heeft multicard mode), maar dat is heel moeilijk om daar plugin's in te laden. (plugin's zoals appregiator...) Aangezien het met CoolEdit veel makelijker is, zou me dit wel eens handig kunnen uitkomen, als het mijn soundkaarten apart kan aansturen.
Naar mijn weten kan dit dus niet in CoolEditPro. Ik kan het fout hebben, maar zelf heb ik aan deze features (nog) geen behoeft gehad en heb ik me er dus ook niet over druk gemaakt. Mocht iemand het toevallig wel weten hoor ik dat graag. Ik word nu toch wel nieuwsgierig eigenlijk....Op zaterdag 29 december 2001 10:56 schreef djazete het volgende:
als je 3 geluidskaarten hebt heb je dus ook 3x2 in/outputs, wat handig kan zijn voor het een of het ander.
toch is het in de praktijk moeilijk om ze naast elkaar te gebruiken. in bv. logic audio of cubase zou je een asio en dx driver naast elkaar kunnen gebruiken, maar dan houdt het denk ik ook op. voor cooledit gaat die truc zowieso niet op volgens mij..
Vegas Audio 2.??Op zaterdag 29 december 2001 21:32 schreef DJTimo het volgende:
[..]
Naar mijn weten kan dit dus niet in CoolEditPro. Ik kan het fout hebben, maar zelf heb ik aan deze features (nog) geen behoeft gehad en heb ik me er dus ook niet over druk gemaakt. Mocht iemand het toevallig wel weten hoor ik dat graag. Ik word nu toch wel nieuwsgierig eigenlijk....
werkt bij mij.
ook fruity tracks kan het niet...