Na eerst het vaagste floppysubject gehad te hebben nu dit:
Dit is denk ik een uitdaging voor de echte tweaker
Gegevens:
monitor viewsonic GS771
Status:
alles doet het behalve beeld krijgen
omschrijving:
ik heb deze monitor 4 jaar geleden gekocht, en sinds dien is dit mijn vierde vervangende monitor, telkens zelfde type, maar telkens andere productieserie.
alle 4 de monitoren hadden op een gegeven moment, zeg maar na een jaar, hetzelfde probleem:
de monitor krijgt een signaal, aangezien het groene lampie brandt, stroom krijgt ie dus ook, maar het beeld blijft angstvallig zwart.
Als ik de monitor effe uit zet en de stroomstekker er een keer of 5 uit haal en vervolgens weer aan zet doet ie het soms weer, maar elke dag weer als ik hem aanzet doet ie eerst niks.....
na het omhulsel eraf gehaald te hebben, blijkt dat ie redelijk smerig is van binnen, klein beetje stof enz....
het bekende degauss ploenk geluid klinkt 3 keer minder hard....
ohohohohohoh rararararara wat is het ???
is het nog te fiksen of wordt het een andere ???
is het een zekeringetje of iets anders???
wie mij helpt is een engeltje
as ie niet meer te fiksen is heb ik een samsung op het oog ... goede keuze ??
Dit is denk ik een uitdaging voor de echte tweaker
Gegevens:
monitor viewsonic GS771
Status:
alles doet het behalve beeld krijgen
omschrijving:
ik heb deze monitor 4 jaar geleden gekocht, en sinds dien is dit mijn vierde vervangende monitor, telkens zelfde type, maar telkens andere productieserie.
alle 4 de monitoren hadden op een gegeven moment, zeg maar na een jaar, hetzelfde probleem:
de monitor krijgt een signaal, aangezien het groene lampie brandt, stroom krijgt ie dus ook, maar het beeld blijft angstvallig zwart.
Als ik de monitor effe uit zet en de stroomstekker er een keer of 5 uit haal en vervolgens weer aan zet doet ie het soms weer, maar elke dag weer als ik hem aanzet doet ie eerst niks.....
na het omhulsel eraf gehaald te hebben, blijkt dat ie redelijk smerig is van binnen, klein beetje stof enz....
het bekende degauss ploenk geluid klinkt 3 keer minder hard....
ohohohohohoh rararararara wat is het ???
is het nog te fiksen of wordt het een andere ???
is het een zekeringetje of iets anders???
wie mij helpt is een engeltje
as ie niet meer te fiksen is heb ik een samsung op het oog ... goede keuze ??