Trueserver? Goed of niet goed?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40583

Topicstarter
Hoi,

Ik ben misschien van plan om de servers van mijn bedrijf onder te brengen bij trueserver.nl, los van het feit dat tweakers.net er soepeltjes op lijkt te draaien, ben ik benieuwd wat de algemene mening is over trueserver. Ik ga weg bij xs4all colocotion (te duur) en wil 5U rackspace huren met 50-100 Gig per maand gaan afnemen voornamelijk traffic naar de USA. Is trueserver een goede optie of niet?

Thanks en de mzzl

Mimezine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op vrijdag 28 december 2001 15:02 schreef mimezine het volgende:
Hoi,

Ik ben misschien van plan om de servers van mijn bedrijf onder te brengen bij trueserver.nl, los van het feit dat tweakers.net er soepeltjes op lijkt te draaien, ben ik benieuwd wat de algemene mening is over trueserver. Ik ga weg bij xs4all colocotion (te duur) en wil 5U rackspace huren met 50-100 Gig per maand gaan afnemen voornamelijk traffic naar de USA. Is trueserver een goede optie of niet?

Thanks en de mzzl

Mimezine
Nou persoonlijk vind ik true server te duur.

Maar true server staat in telecity en daarin staan nog meer bedrijven.

ik weet er wel 1 maar die mag ik niet noemen. (mods grr)

en die zijn goedkoper als trueserver zelf en net zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40583

Topicstarter
Ok,

Heeft iemand dan tips, wat net zo goed is of alternatieven die goedkoper zijn. Ik wil de beste/goedkoopste :) of mail me effe naar mimezine@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-05 20:03

MRic3

Of praat ik weer poep?

Op vrijdag 28 december 2001 15:24 schreef mimezine het volgende:
<knip>
Ik wil de beste/goedkoopste :)
</knip>
Dus je wilt een ferrari voor € 1,00 ???
FFF realistisch blijven he ;)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16192

trueserver is gewoon goed, hoef je niet over de twijfelen. Je zit daar met professionele mensen en een van de beste aansluitingen in heel Nederland.

5u ruimte kun je volgens mij beter bij trueserver zelf huren dan bij weer een klant van trueserver, maargoed, das mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29310

Op vrijdag 28 december 2001 15:15 schreef Attilla het volgende:

[..]

Nou persoonlijk vind ik true server te duur.

Maar true server staat in telecity en daarin staan nog meer bedrijven.

ik weet er wel 1 maar die mag ik niet noemen. (mods grr)

en die zijn goedkoper als trueserver zelf en net zo snel.
Hehehe je mag die gewoon noemen hoor?! Want als je TrueServer mag aanprijzen dan mag je anderen ook aanprijzen lijkt mij? :?

Anders word er op reclame gebied voorgetrokken en dan zit je met de nederlandse wet in de weg. Vrij simpel, maar je bedoeld iephosting.com of 2fast.nl of euh is.nl ? Ik zou voor de middelste gaan is reseller van trueserver en is dus goedkoper dmv groter inkopen vrij simpel, dus www.2fast.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 29 december 2001 07:35 schreef NewAgePerformance het volgende:

[..]

Hehehe je mag die gewoon noemen hoor?! Want als je TrueServer mag aanprijzen dan mag je anderen ook aanprijzen lijkt mij? :?
attilla had de gewoonte 1 bedrijf continu aan te prijzen, thats it, 1x is niet erg, maar continu 1 bedrijf is gewoon spam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44151

Realiseert men zich ook wel dat er veel meer goede hosters bij Trueserver zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zaterdag 29 december 2001 08:57 schreef Kertje het volgende:

[..]

attilla had de gewoonte 1 bedrijf continu aan te prijzen, thats it, 1x is niet erg, maar continu 1 bedrijf is gewoon spam
Naja ik vind het gewoon een goed bedrijf en als ik andere mensen der mee kan helpen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 29 december 2001 14:38 schreef Attilla het volgende:

[..]

Naja ik vind het gewoon een goed bedrijf en als ik andere mensen der mee kan helpen >:)
het bedrijf(je) is van je broer, dus je mening is absoluut niet realistisch en objectief
Pagina: 1