Toon posts:

pc`s zien elkaar niet meer na half uur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een servertje win XP pro en een client win ME. gewoon standaard internet delen via tcp/ip en alles werkt zoals internet delen en bestanden delen. niets aan de hand dus....

als ik nu ff naar beneden ga en half uurtje later terug kom zien ze elkaar ineens niet meer in netwerkomgeving terwijl ik er helemaal niet aan ben geweest. internet delen werkt dan nog wel maar bestanden delen niet. soms krijg ik dan ook melding dat ik geen toegang heb ??? snap er niets van.

ik moet dan perse opnieuw opstarten om de filesharing weer actief te maken ??? hoe kan dat ??

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 19:33

@r!k

It is I, Leclerq

Kan het misschien te maken hebben met winxp die filesharing dicht zet als hij het internet op gaat?

Ik weet niet of dit zo is maar het is iig een suggestie

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 15:02 schreef ErikH het volgende:
Kan het misschien te maken hebben met winxp die filesharing dicht zet als hij het internet op gaat?

Ik weet niet of dit zo is maar het is iig een suggestie
maar internet staat gewoon de hele tijd open, heb namelijk kabel en internet blijft werken op allebei de pc`s...alleen filesharing stopt ermee als ik een ahlf uur niets aanraak. ze zien elkaar ineens niet meer in netwerkomgeving..

soms zien ze elkaar nog wel maar heb ik geen toegang. (foutmelding met rood kruis)

heel vreemd. zou zonealarm pro de boel dichtgooien als ik ff niets aanraak, maar dan zou internet toch ook moeten kappen en dat blijft werken. ik kan dus alleen niet meer browsen dan in netwerkomgeving !!