Toon posts:

Tweakers Headliner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, nou ja, ik kan het altijd proberen, hier gaat ie :P

[topic=362944/2/25]

Zie daar... ben dus leuk bezig geweest met een prachtig progje dat zo leuk laat zien als er nieuwe topics zijn... nou ja, affijn, heb daar 2 problemen mee:

a) iedereen tracht met zijn tweakers account binnen te komen
b) mijn bandbreedte vliegt er op deze manier doorheen :s

Ik wou dus jullie, adjes, effe heeeeeel lief aankijken of we niet voor beide een oplossing kunnen vinden? Die b) heeft niet zo'n hoge prioriteit, ik kan wel een eind rekken (Zeker aan het einde van de maand), maar die a)... kan ik niet op een manier toegang krijgen tot de tweakers users database, of een deel van mijn scripts laten draaien op jullie servers... euuh... noem ut maar :)

Alvast bedankt :)

TrueLight out

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik denk niet dat jou dat gaat lukken.
Eerst moet de search werken. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:42

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Op vrijdag 28 december 2001 14:58 schreef TrueLight het volgende:
a) iedereen tracht met zijn tweakers account binnen te komen
ik neem aan dat jij al die inlog pogingen niet logged ofwel?
Anders heb je zo je eigen GOT-user database :)

Sys Specs

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 16:07 schreef Danfoss het volgende:

[..]

ik neem aan dat jij al die inlog pogingen niet logged ofwel?
Anders heb je zo je eigen GOT-user database :)
Nee, dat doe ik hoe dan ook niet, maar al deed ik ut: what's the use? Sorry, heb toegang tot zoveel forums en sites met logins, dat je dat allang zat ben hor :) Daar is totaal GEEN lol aan :) Ik bedoel, spannend, kan ik via jouw naam posten! Goh, nee, daar kom je ergens mee :? Hihi :) Ik bedoel... die mannetjes die dat doen zijn knap zielig :) Affijn, ik doe het dus niet, en al deed ik het, dan deed ik er niets mee :) Volg je me nog? :P :)

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 17:23 schreef TrueLight het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik hoe dan ook niet, maar al deed ik ut: what's the use? Sorry, heb toegang tot zoveel forums en sites met logins, dat je dat allang zat ben hor :) Daar is totaal GEEN lol aan :) Ik bedoel, spannend, kan ik via jouw naam posten! Goh, nee, daar kom je ergens mee :? Hihi :) Ik bedoel... die mannetjes die dat doen zijn knap zielig :) Affijn, ik doe het dus niet, en al deed ik het, dan deed ik er niets mee :) Volg je me nog? :P :)
ben jij wel vaker dronken?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 18:37 schreef Juggernaut het volgende:

[..]

ben jij wel vaker dronken?
Ja, ze zeggen het :)

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
wat is het verschil tussen dit en Tweakers.net tracker?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 18:52 schreef WaarAnders het volgende:
wat is het verschil tussen dit en Tweakers.net tracker?
Dat ik Tweakers.net tracker niet ken, en dat ik over het algemeen de progjes die er waren zwaar klote vond.... buiten dat: verkeerde thread :p :) DIT IS ALLEEN VOOR DE LIEVE ADJES HIEROH :) Hihi!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
sorry, moest in SA staan.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 15:02 schreef bazs2000 het volgende:
Ik denk niet dat jou dat gaat lukken.
Eerst moet de search werken. :)
Verschil is dat hun hiervoor eigenlijk niets hoeven te doen :) Heb ik netjes al gedaan :P :)

• quistnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09-2020
Misschien kunnen de lieverds van T.Net ook na een topic aangemaakt te hebben een snel phptje activeren op je server TrueLight... Dat zou wel mooi zijn eigenlijk, heb je geen last meer van die updatefrequentie misschien... oh well... maar das een ander verhaal...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 december 2001 15:24 schreef quistnet het volgende:
Misschien kunnen de lieverds van T.Net ook na een topic aangemaakt te hebben een snel phptje activeren op je server TrueLight... Dat zou wel mooi zijn eigenlijk, heb je geen last meer van die updatefrequentie misschien... oh well... maar das een ander verhaal...
Dat is een ander GOED alternatief ja :) Vie een pixel ofzo, dat er een URL'tje wordt aangeroepen :) Dat scheelt mij dan HEEEEEL wat getob :)
Pagina: 1