Toon posts:

messiah chip waar te krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand waar ik die kan krijgen in groningen. bij okaphone misschien. weet iemand zeker waar ik die kan krijgen.

thnx

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-02 00:38
bel ze ff...dan weet je het zeker

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

wtf is een messiah chip.. is toch iets voor playstation om gekopieerde cd's te lezen of niet? correct me if i'm wrong..

Verwijderd

een messiah chip is een no swap ombouw chip voor je playstation 2

Verwijderd

was no swap (ben niet zo bekent op ps2 gebied maar wil t wel graag weten)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:55

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op vrijdag 28 december 2001 17:02 schreef 31482 het volgende:
was no swap (ben niet zo bekent op ps2 gebied maar wil t wel graag weten)
No Swap is dat je niet met een opstartCD (Lees: BootDisk) hoeft te werken.
Voor de topicstarter: Zoek hiero op GoT effe op NEO, PS2, ombouw en dan krijg je vanzelf je antwoorden op je vraag over de Messiah chip.

[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 11-04-2018 10:32 ]

20*350ZO45°

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:26

WoutF

Hoofdredacteur
je kan hem vast wel ergens online bestellen

Verwijderd

er gaan nu geruchten dat het het werk van sony was om iedereen geil te maken en hem net op het laaste moment
niet uit te brengen maar ga er maar vanuit dat hij niet bestaat en dat hij nergens te krijgen is
dat is de teleurstelling het kleinst gewoon wachten op chips uit hongkong die zijn cool
die kunnen nog meer dan messiah

Verwijderd

Topicstarter
zijn er nog meer chips waarmee geen swap hoeft. die neo chips zijn erg slecht en veel draden. heeft iemand een andere chip in zijn ps2 met bouwschema. alvast bedankt

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 17:27 schreef finelookingme het volgende:
er gaan nu geruchten dat het het werk van sony was om iedereen geil te maken en hem net op het laaste moment
niet uit te brengen maar ga er maar vanuit dat hij niet bestaat en dat hij nergens te krijgen is
dat is de teleurstelling het kleinst gewoon wachten op chips uit hongkong die zijn cool
die kunnen nog meer dan messiah
hm dan moet diegene die dat gerucht in de wereld gebracht heeft wel een iq zo laag hebben dat ie zelf nog zover kan tellen want :

- waarom zou sony een chip uitbrengen waardoor je gekopierde spellen kan spelen op hun apparaat zodat hun eigen duurdere games niet verkocht worden :?

- chips uit hongkong die meer kunnen ? zoals wat ? een eitje bakken op je ps2 ? ik kan zo even niet bedenken wat er nog verder kan, de messiah kan alles al wat er mogelijk is

Verwijderd

er is op dit moment de origa chip
www.origachip.com speeld ook import met een swap 14 draden moet je solderen
oja de hong kong chips moeten er ook wel snel gaan zijn
en dat van die sony stunt
heb ik niet verzonnen werdt je dood mee gegooid op internet
nee wacht maar even af mod chips blijven bestaan

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Messiah is op dit moment niet leverbaar. Dit komt omdat Sony een rechtzaak heeft begonnen aan de makers ban de MESSIAh. Pas na afloop van deze rechtszaak kan er wel/niet worden verkocht.

www.channeltechnology.com

Verwijderd

meschien hier http://www.easybuy2000.com/store/?cat=playstation%202

kijk eens anders een origa
Pagina: 1