Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
Als je php binnen ee HTML pagina zet dien je de PHP code tussen <? en ?> te zetten of tussen <?php en ?>
Verwijderd
Je wilt een andere pagina includen in je php bestand? Gebruik dan gewoon
en gebruik niet van die vieze javascript achtige tags
In blaap.php moet alleen je script staan (let op, inclusief php tags!)
PHP:
1
2
3
| <? include("blaap.php"); ?> |
en gebruik niet van die vieze javascript achtige tags
maar ik wil zorgen dat het script ook werkt op servers die geen php ondersteunen..
Verwijderd
PHP is server side, je kan niet het niet gewoon uitvoeren met een script tag. Eerst wordt de PHP geparsed, en dan pas naar de client gestuurd (je browser dus).
kan niet, om PHP te gebruiken, moet je server dit ook ondersteunen, anders wordt de PHP niet geparsed, en krijg je pure tekst (de broncode)Op vrijdag 28 december 2001 15:00 schreef airwalker_nl het volgende:
maar ik wil zorgen dat het script ook werkt op servers die geen php ondersteunen..
Verwijderd
Dat kan dus nietOp vrijdag 28 december 2001 15:00 schreef airwalker_nl het volgende:
Ik ben nog steeds hevig op zoek naar het verband met Javascript, laat staan het verband met Java....airwalker_nl: maar ik wil zorgen dat het script ook werkt op servers die geen php ondersteunen..
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
wel als je het naar een andere server leid toch? bijv:
<script src="http://www.andereserber.nl/blaap.php"></script>
Verwijderd
Ja, maar dan moet je er ook voor zorgen dat blaap.php javascript uitpoept. Kortom, alle html moet afgedrukt worden door document.write etc.Op vrijdag 28 december 2001 15:05 schreef airwalker_nl het volgende:
wel als je het naar een andere server leid toch? bijv:
ja precies maar hoe doe ik dat dan?
Met PHP is het mogelijk door middel van weet ik hoeveel functies tekst te genereren. Wat dit dan ook voor een tekst mag zijn : Duits, Spaans, Java's, VDS, Basics .......... . Kortom ALLES wat je maar wilt zelf rusisch.
Maar ok, de connectie met javascripts is duidelijk. Nu die nog met Java.
Je zet een .php op een server die dat ondersteunt en je laat hem javascript genereren.
Maar wat wil je precies doen. Want het is een beetje vaaaaaaaaag
KIJK EVEN NAAR BENEDEN
Maar ok, de connectie met javascripts is duidelijk. Nu die nog met Java.
Je zet een .php op een server die dat ondersteunt en je laat hem javascript genereren.
Maar wat wil je precies doen. Want het is een beetje vaaaaaaaaag
KIJK EVEN NAAR BENEDEN
Verwijderd
je moet twee dingen onderscheiden dingen die aan de kant van de client gebeuren (jou computer) en bij de server (je hosting bedrijf).......
php is script taal die serverside alles verwerkt en dan verstuurd naar => jou (clientside).
jij krijgt dan een pagina te zien die gegenereerd is door php (of een andere serverside lang. )
wat je wel zou kunnen doen is dat je phpfile javascript als output geeft en dat je dat gebruikt in je pagina.
maar het is niet mogelijk om een serverside file in een serverside lang. over te brengen naar de clientside en daar uit te voeren. De client kan dat niet verwerken omdat hij de nodige software niet heeft.
ik hoop dat je nu begrijpt dat wat je wilt doen niet kan.
en java is een heel andere verhaal en haal aub javascript (taaltje dat jij in je html pagina's propt) niet doorelkaar met java (ander worden die die hard hier een beetje pissed
)
zo ik ben eens vriendelijk
<niet voor topic starter bestemd>
Topic is wel geinig... zo zie je maar weer hoe erg iets fout kan gaan. en hoe snel een gebruiker echt alles ook alles doorelkaar haalt.
wel lollig moest er wel ff om lachu
ik maak ook hele domme fouten hoor
zoek maar op got en je zult lachu 
</niet voor topic started bestemd>
php is script taal die serverside alles verwerkt en dan verstuurd naar => jou (clientside).
jij krijgt dan een pagina te zien die gegenereerd is door php (of een andere serverside lang. )
wat je wel zou kunnen doen is dat je phpfile javascript als output geeft en dat je dat gebruikt in je pagina.
maar het is niet mogelijk om een serverside file in een serverside lang. over te brengen naar de clientside en daar uit te voeren. De client kan dat niet verwerken omdat hij de nodige software niet heeft.
ik hoop dat je nu begrijpt dat wat je wilt doen niet kan.
en java is een heel andere verhaal en haal aub javascript (taaltje dat jij in je html pagina's propt) niet doorelkaar met java (ander worden die die hard hier een beetje pissed
zo ik ben eens vriendelijk
<niet voor topic starter bestemd>
Topic is wel geinig... zo zie je maar weer hoe erg iets fout kan gaan. en hoe snel een gebruiker echt alles ook alles doorelkaar haalt.
wel lollig moest er wel ff om lachu
</niet voor topic started bestemd>
Verwijderd
Voor andere mensen ook lange replies gaan posten om het probleem op te lossen: het probleem is inmiddels opgelost
Verwijderd
LOLOp zaterdag 29 december 2001 10:43 schreef Zef het volgende:
Voor andere mensen ook lange replies gaan posten om het probleem op te lossen: het probleem is inmiddels opgelost
Pagina: 1