Toon posts:

Waarom gesloten ... dikke onzin toch ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ACM heeft zojuist dit topic gesloten. Ik snap dat echt niet, alleen maar omdat ik vroeg waarom die guys niet reageerde, en jah, ik zie GoT wel als een funny help - desk. Ik was er bijna uit met mijn probleem, en dan ineens een slotje. Sorry hoor maar ik vind dit echt te gek voor worden dat jullie om zo'n reden een topic sluiten. Bullshit vind ik het. Daarom vraag ik ACM ook om dit topic weer te openen ... :P ... .

Verwijderd

streng zijn ....

Verwijderd

Schoppen is irritant.

Verwijderd

Topicstarter
Jah, maar waarom [b]zo[/b] streng, is toch belachelijk

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 14:34 schreef Courage het volgende:
Schoppen is irritant.
Voor wie ... zit jij ermee als ik zit te schoppen in een topic ... ?

Verwijderd

dat is jouwn mening............

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op vrijdag 28 december 2001 14:34 schreef korn het volgende:
Jah, maar waarom [b]zo[/b] streng, is toch belachelijk
de reden staat er toch :?
lijkt me duidelijk
das de policy dus dan moet je je daar aan houden
en P&W is geen funny helpdesk

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 14:35 schreef korn het volgende:

[..]

Ik persoonlijk niet, want ik was niet in dat forum. Maar anderen die ook aandacht voor hun probleem vragen waarschijnlijk wel. Als jij een schop geeft vraag je meer aandacht dan alle anderen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmz, oke damn d2k, tegen jou ga ik niet lullig doen ;)

Maar jah, de reden staat er wel in jah, maar dat is juist het probleem, ik vind die reden belachelijk.

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 14:35 schreef korn het volgende:

[..]

ik zit daar wel en erger me daar echt zwaar aan.. je w8 gewoon maar lekker totdat er iemand reageert en niet zomaar gaan schoppen dat is nergens voor nodig :+

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als iedereen gaat schoppen, dan wordt het echt een teringzooitje. Krijg je een zwaar vervuilde topiclist.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 14:36 schreef Courage het volgende:

[..]

Ik persoonlijk niet, want ik was niet in dat forum. Maar anderen die ook aandacht voor hun probleem vragen waarschijnlijk wel. Als jij een schop geeft vraag je meer aandacht dan alle anderen.
Jah, oke sorry, maar dan kunnen ze me toch waarschuwen, inplaats van gelijk het topic sluiten?

• D2k

D2k

Op vrijdag 28 december 2001 14:36 schreef korn het volgende:
Hmz, oke damn d2k, tegen jou ga ik niet lullig doen ;)

Maar jah, de reden staat er wel in jah, maar dat is juist het probleem, ik vind die reden belachelijk.
dit is toch duidelijk? ( heb het er zelf ingezet )

[topic=327241/1/25]
Policy mbt het omhoogschoppen van threads. Wacht minstens 24 uur voor je je topic omhoog schopt. Doe dit dan ook alleen met een zinnige opmerking en dus niet met "Waarom antwoord er nou niemand" nadat je 5 minuten geen antwoord hebt gehad. Sommigen van ons hebben een leven :+

Verwijderd

waarschuwen heeft vaak geen nut

streng zijn.....

Verwijderd

Topicstarter
Hmz ... bij nader inzien hebben jullie toch wel een beetje gelijk ... maar ik blijf erbij dat jullie even goed gewoon een reply hadden kunnen plaatsen in het desbetreffende topic, waarin iemand mij had kunnen waarschuwen ...

edit:

Ik heb trouwens honderden topics gezien waar ook omhoog gekickt wordt ... maar daar komt dan ook geen slotje op ... :P ... .

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 14:38 schreef korn het volgende:

[..]

Jah, oke sorry, maar dan kunnen ze me toch waarschuwen, inplaats van gelijk het topic sluiten?
idd... er zal wellicht iets meer aan de hand zijn. Misschien komt ACM ook nog even langs. :)

Verwijderd

gezeik allemaal :r

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op vrijdag 28 december 2001 14:38 schreef D2k het volgende:
dit is toch duidelijk? ( heb het er zelf ingezet )

[topic=327241/1/25]
[..]
Ik wilde ook al bijna de p&w faq quoten, maar dat mag niet :o
Maar dan wat meer stukjes.

Wat mij betreft was er meer reden voor een slotje dan het omhoogschoppen.
Dan refereer ik naar het helpdesk gedeelte.

[ouderlijke opvoedmodus]
There is no such thing as a free lunch
[/ouderlijke opvoedmodus]

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop het ... ff kijken wat die te zeggen heeft, maar ik kan niet echt bedenken dat er nog iets meer aan de hand zou zijn ... of misschien is die wel in een slechte bui vandaag ofzo ... :P ... .

• D2k

D2k

Op vrijdag 28 december 2001 14:43 schreef justmental het volgende:

[..]

in LA mag het wel (net ff aan wasigh gevraagd)
durfde eerst ook niet :P

[ouderlijke opvoedmodus]
idd

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op vrijdag 28 december 2001 14:40 schreef korn het volgende:
Hmz ... bij nader inzien hebben jullie toch wel een beetje gelijk ... maar ik blijf erbij dat jullie even goed gewoon een reply hadden kunnen plaatsen in het desbetreffende topic, waarin iemand mij had kunnen waarschuwen ...

edit:

Ik heb trouwens honderden topics gezien waar ook omhoog gekickt wordt ... maar daar komt dan ook geen slotje op ... :P ... .
je kan, doen we niet want zo leer je er iets van..

wijs er maar eens 100 in P&W aan dan :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 14:43 schreef justmental het volgende:

[..]

[ouderlijke opvoedmodus]
Welke redenen zijn er nog meer dan ... btw ... ik waardeer het wel dat je me zo goed geholpen hebt mental ... :P ... .

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
o
Op vrijdag 28 december 2001 14:40 schreef korn het volgende:
Komop zeg, je kennis van php is van zo'n hoog niveau, dat zelfs als we het antwoord geven je het nog niet snapt. Het is gewoon niet de bedoeling dat wij je alles voor gaan kauwen, want dan kom je volgende week weer met je volgende script. De bedoeling is dat je er zelf ook wat moeite voor doet.
no flame intended

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 14:44 schreef wasigh het volgende:

[..]

je kan, doen we niet want zo leer je er iets van..

wijs er maar eens 100 in P&W aan dan :)
K ... ik ga opzoek ... ik begin er met 10 oke ?

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

zie ook: [topic=363336]

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 14:45 schreef korn het volgende:

[..]

K ... ik ga opzoek ... ik begin er met 10 oke ?
nou sterkte ermee , je zult wel ff zoet zijn.............

Verwijderd

Topicstarter
Hey jah ... dat had ik nog helemaal niet gezien ... hij heeft mij wel geholpen ... maar ff een quote van hem :
D2k, niet op reageren, hij is een VB'er.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 14:47 schreef magical het volgende:

[..]

nou sterkte ermee , je zult wel ff zoet zijn.............
Ik heb het er voor over ... :P ... .

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 14:48 schreef korn het volgende:
Hey jah ... dat had ik nog helemaal niet gezien ... hij heeft mij wel geholpen ... maar ff een quote van hem :
[..]
Dat was een grapje :{
En als je quote, quote dan niets uit zijn verband, en zet ook die smilie erachteraan.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 28 december 2001 14:41 schreef Courage het volgende:
idd... er zal wellicht iets meer aan de hand zijn. Misschien komt ACM ook nog even langs. :)
Mja... ach :)
Bij deze.

Anyway, het hele topic was 1 grote hulproep, voor een redelijk simpel probleem waar in de hints/tips van de antwoorders echt wel een oplossing te vinden is.

Vervolgens is het enige wat korn in het topic plaatst een verzameling "net geen schopjes" en "net wel net niet schopjes". Bij die laatste was ik het een beetje zat.
Op vrijdag 28 december 2001 14:42 schreef -Stoffel- het volgende:
gezeik allemaal :r
Ik geloof dat dat aan de beschrijving "ongenuanceerde flame" voldoet... Dus leg het uit, of ontvang een waarschuwing voor dat soort uitlatingen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmz ... nou oke ... ik zie dus dat ik jullie niet kan overhalen ... en jullie hebben wel een klein beetje gelijk ... Thanx Anywayz ... Case Closed ... :P ... .

• D2k

D2k

Op vrijdag 28 december 2001 14:48 schreef korn het volgende:
[..]
tja dan is imho de icq hulp aan je ook over
als je zo nielsz gaat quoten iig
ja ik had um al ff proberen te helpen via icq maar ik probeer ook nog ff te studeren tussen het GoT-ten door ;)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op vrijdag 28 december 2001 14:53 schreef korn het volgende:
Hmz ... nou oke ... ik zie dus dat ik jullie niet kan overhalen ... en jullie hebben wel een klein beetje gelijk ... Thanx Anywayz ... Case Closed ... :P ... .
Betekend dat, dat we geen lijst van 100 schop-topics in P&W die geen slotje hebben meer van je krijgen? :(

:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 14:54 schreef D2k het volgende:

[..]

tja dan is imho de icq hulp aan je ook over
als je zo nielsz gaat quoten iig
ja ik had um al ff proberen te helpen via icq maar ik probeer ook nog ff te studeren tussen het GoT-ten door ;)
Haha ... jah ... die quote was inderdaad een beetje gemeen ... ik was pissed8-) ... maar jah case opgelost ... voor jullie dan :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 14:54 schreef ACM het volgende:

[..]

Betekend dat, dat we geen lijst van 100 schop-topics in P&W die geen slotje hebben meer van je krijgen? :(

:)
Haha, nou nee, geen 100, maar zoals ik al zei, je krijgt er eerst 10 koe ... ik heb tijd ... tot vanavond ... euhhh ... 10 uur ?

• I_stealth_I
  • Laatst online: 18-11 07:03

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

slotje slaat idd. nergens op, zeer botte reactie van modje

/dev/null

• Nielsz
  • Niet online
Ik voel me net als Dusty: een onbegrepen wereldheld ;)

Probeer je mensen een beetje te helpen, en het gezellig te houden op het forum, krijg je achteraf gezeik van mensen omdat je het niveau uiteindelijk toch te laag vond.
my list is growing.. / bucket is filling

Verwijderd

LOL :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 14:58 schreef I_Stealth_I het volgende:
Damn ... dit is de 1e ... en dan werkelijk waar ook de alle eerste de het met mij eens is ... nou thanx ... :P ... .

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

Je schopt 'm 14x in 2 uur, is dat niet een beetje overdreven :?

Dividend for Starters

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 14:59 schreef Nielsz het volgende:
Ik voel me net als Dusty: een onbegrepen wereldheld ;)

Probeer je mensen een beetje te helpen, en het gezellig te houden op het forum, krijg je achteraf gezeik van mensen omdat je het niveau uiteindelijk toch te laag vond.
my list is growing.. / bucket is filling
Ik waardeer je hulp ook wel hoor :)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

O ja leg dan maar eens uit waarom het nergens op slaat..

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 15:00 schreef PromWarMachine het volgende:
Echt niet ... dit vind ik echt belachelijk ... ik heb hem eigenlijk maar 1 keer omhoog geschopt ... de allelaatste keren, die andere keren waren gewoon reply's die daar moesten staan ... anders had niemand toch besef van mijn probleem ?

offtopic:
Yippie ... mijn iconviews ligt boven de 1000 ... en dat
binnen 1 dag ... :P ... .

• D2k

D2k

-1 flame van iemand die nooit in P&W is geweest.
Der is nix bots aan (lees maar eens ff trug)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 28 december 2001 15:02 schreef korn het volgende:

[..]

Echt niet ... dit vind ik echt belachelijk ... ik heb hem eigenlijk maar 1 keer omhoog geschopt ... de allelaatste keren, die andere keren waren gewoon reply's die daar moesten staan ... anders had niemand toch besef van mijn probleem ?
Hm.... commentaar als 'ik snap het nog steeds niet' vind ik toch niet echt meerwaarde geven aan een topic.

Bovendien kan je je berichten binnen 24 uur editen... dus heb je als laatste gepost en je wilt wat toevoegen, edit dan je laatste post en ga niet een nieuwe er achteraan plakken......

kortom.... schoppen dus

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-07 08:33
Is het niet een goed id, om nu naar je code te kijken ipv een discussie te starten of het slotje wel goed was ?!
Dan was je nu al verder geweest !
en zo voorkom je veel gezeik!

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat ik trouwens nog ff kwijt moet :

Iedereen had me perfecto geholpen ... het probleem was bijna opgelost, misschien nog 1 reply van iemand ... en hoppa ... probleem solved ... daardoor werd ik ook zo pissed ... :P ... .

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 15:05 schreef razor-x het volgende:
Is het niet een goed id, om nu naar je code te kijken ipv een discussie te starten of het slotje wel goed was ?!
Dan was je nu al verder geweest !
en voorkomt je veel gezeik!
Hmz ... nou oke ... thanx allemaal voor toch een beetje begrip ... case closed ... :P ... .

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op vrijdag 28 december 2001 15:05 schreef korn het volgende:
Maar wat ik trouwens nog ff kwijt moet :

Iedereen had me perfecto geholpen ... het probleem was bijna opgelost, misschien nog 1 reply van iemand ... en hoppa ... probleem solved ... daardoor werd ik ook zo pissed ... :P ... .
Ter overdenking:
Het probleem was/is nog lang niet opgelost.
Het zat namelijk niet in functionele of technische missers in je code.
Het probleem zit 'em in het misbruiken van GoT als laag niveau helpdesk.

Aan je replies te zien is je instelling ten opzichte van dit nog niet veranderd.

Zorg voor je ergens aan begint dat je het in ieder geval voor 80-90% zelf al kunt.
Wij zijn hier om elkaar te helpen, niet om je werk uit handen te nemen.

Who is John Galt?

• I_stealth_I
  • Laatst online: 18-11 07:03

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Op vrijdag 28 december 2001 15:00 schreef PromWarMachine het volgende:
ja welkom in het snelle medium dat internet heet :P

/dev/null

• D2k

D2k

Op vrijdag 28 december 2001 15:14 schreef justmental het volgende:

[..]

Ter overdenking:
Het probleem was/is nog lang niet opgelost.
Het zat namelijk niet in functionele of technische missers in je code.
Het probleem zit 'em in het misbruiken van GoT als laag niveau helpdesk.

Aan je replies te zien is je instelling ten opzichte van dit nog niet veranderd.

Zorg voor je ergens aan begint dat je het in ieder geval voor 80-90% zelf al kunt.
Wij zijn hier om elkaar te helpen, niet om je werk uit handen te nemen.
zie daarvoor ook mijn reply in het topic

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 28 december 2001 15:14 schreef justmental het volgende:
Hoe kom je erbij.... hij heeft nu nog maar op 3 plekken in dit topic 2x direct na zichzelf zitten posten :+

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 15:16 schreef I_Stealth_I het volgende:

[..]

ja welkom in het snelle medium dat internet heet :P
Uit de LA faq:
Wat wel een probleem is, is als mensen die niet direct te maken hebben met hetgeen de topicstarter vraagt zich er in gaan mengen.
Wij verzoeken je dan ook om dit soort discussies zo veel mogelijk met rust te laten.
Je hebt duidelijk niets met dit 'probleem' te maken, dus gelieve je er ook niet in te mengen.

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Okay laatste reactie:

Zoals met elke communicatie gaat het op een forum over respect, normen en waarde. Sommige mensen voelen dat van zelf aan. Andere mensen hebben daar meer moeite mee. Dat is niet erg iedereen kan leren nietwaar :? Daarom zijn een aantal regels opgesteld en deze staan in de zogenaam faq(die eigenlijk policy zou moeten heten maar dat terzijde)

In P&W komen mensen die al erg ervaren zijn, jarenlange studie hebben gehad en veel hebben geleerd door zelf dingen uit te zoeken. Aan de andere kant komen er ook mensen die net beginnen hun 1e stapjes op het programmeergebied zetten en niet goed weten hoe en wat.

Voor iedereen geld dat ze anderen met respect moeten behandelen. De ervaren mensen moeten geen nieuwelingen uit lachen omdat ze niets weten. En de nieuwe mensen moeten niet de kostbare tijd van de ervaren mensen in beslag nemen.

De problemen die nieuwelingen tegenkomen zijn in waarschijnlijk al meerdere keren voorbij gekomen (iedereen is nieuweling geweest) En je kan dan op 2 manieren reageren. Zelf zoeken, proberen, uit vinden etc als je dat doet ben je een "tweaker", je kan ook moord en brand schreeuwen en alles voor je op laten lossen, dan ben je een "prutser" en zul je het nooit leren.

Dus heb je een probleem ga dan eerst zelf zoeken (google, manual etc) en bespaar zo kostbare tijd. Leer veel, lees nog meer en kom je er dan nog niet uit (dat kan de besten overkomen ;) )post dan je vraag. Dan laat je blijken dat je de mensen met veel kennis respecteerd en zullen zij bereid zijn je te helpen.

Ik had het net al over normen en waarden, om daar even op terug te komen: er waren voorheen een aantal ongeschreven regels die gewoon vanzelfsprekend waren, met het groter worden van de groep mensen hier op GoT is dat gaan vervagen en zijn deze regels opgeschreven. 1 van die regels heeft betrekking op schoppen. Na veel overleg is besloten dat dat niet binnen 24 mag. De regel is ingesteld omdat het anders irriteerd. Dat het jou nu niet uitkomt is helaas pech voor jou, niet meer en niet minder.

Moraal: denk dus 3 keer na voordat je een topic opent of het niet anders op te lossen is. En behandel de rest met respect dan zullen zij ook jouw met respect behandelen

(damn ik moet pastoor worden ;) )

• D2k

D2k

wasigh een mooi verhaal:
via icq ook al gedaan maar toch hier ook nog ff
Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smiles/worshippy.gif
Zie je wel korn, de /14 mods zijn zo bot nog niet :)

• Nielsz
  • Niet online
Topstukje Wasigh :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet toegeven dat dat een aardig mooi stukje tekst is. Je hebt ook gelijk. Iedereen moet elkaar met respect behandelen. En dat je eerst goed moet nadenken en zoeken voordat je een topic opent heb je ook al gelijk in. Maar dat heb ik zeker al gedaan. Ik heb bijna al bruikbare tutorials al doorgelezen op virtualbox ;) en op phpfreak :) ... ik heb al heel veel geprobeerd ... en geloof me ... daar ben ik lang en heel lang mee bezig geweest ... maar ik moet toegeven dat ik de regels overtreden heb ... :P ... .

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op vrijdag 28 december 2001 19:40 schreef korn het volgende:
Ik moet toegeven dat dat een aardig mooi stukje tekst is. Je hebt ook gelijk. Iedereen moet elkaar met respect behandelen. En dat je eerst goed moet nadenken en zoeken voordat je een topic opent heb je ook al gelijk in. Maar dat heb ik zeker al gedaan. Ik heb bijna al bruikbare tutorials al doorgelezen op virtualbox ;) en op phpfreak :) ... ik heb al heel veel geprobeerd ... en geloof me ... daar ben ik lang en heel lang mee bezig geweest ... :P ... .
Misschien dat het dan tijd wordt op een boek te kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Zit wat in ... maar anywayz ... ik heb geen zin om weer door te zeuren etc ... :P ... .
Pagina: 1