Lanparty Lanistix

Pagina: 1
Acties:

• Necrocon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-01-2024
Hoi Allemaal.

Ik heb een vraagje jullie zullen de vorige keer allemaal wel mijn post gezien hebben waarin ik jullie een aantal dingen vroeg over de Lanparty die ik wou gaan houden.

De inschrijvingen verliepen erg snel we zaten erg snel vol waardoor een heleboel mensen niet eens meer hebben ingeschreven want die dachten dat ze toch niet meer konden komen omdat de lijst vol was.

Inmiddels heb ik alles geregeld voor 50 mensen pand huren, eten, drinken, noem alles maar op we zouden een heleboel leuke dingen voor de mensen geregeld hebben als het huren van 2 Beamers met Schermen daarop waaren we van plan Stats, Films en Muziekclips te gaan draaien.

Oke dus de Party is inmiddels kompleet geregeld, en nu hadden we een betalings datum gezet op 25 december, dus mensen hadden zat tijd en wat gebeurd er 29 mensen die zich ingeschreven hebben betalen gewoon niet.

Iedereen is inmiddels al meerdere malen gemaild, maar kompleet geen reactie, van een paar met een uitschrijving(lekker op tijd).

Ik weet nu niet meer wat ik moet ik heb gewoon onwijs veel eten en onwijs veel drinken enzo over dus ik ga Vet verlies draaien, ik heb zitten denken om zware maatregelen te treffen naar de mensen toe die zich hebben ingeschreven en niets van zich hebben laten horen, want ik vind dat zo'n inschrijving toch het zelfde is als iets bestellen online, je koopt tenslotte je plekje voor die avond.

Ik wou graag weten wat anderen hier van vinden.

Gegroet LanistiX.nl,

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:26
Ja, dit hou je altijd
Gewoon een contract sturen waar hun handtekening moeten invullen en sturen (3 weken van te voren), mensen waarvan je 1,5 week van te voren geen handtekening van hebt, heel jammer... doen niet mee, 1 week van te voren eten/drinken kopen en de registratie sluiten...

SIM-PEL... ;)

• sorted.bits
  • Laatst online: 20:45
Owww crap, ik had dus ook al een post gedaan in SG...mmm

• Necrocon
Oh oke sorry XTr,

Een contract ja ik geloof dat een bevestigd mailtje tegenwoordig net zo zwaar geld hoor, als tegenwoordig ontslag via SMS al kan dan zijn die Mailtjes ook wel rechtsgeldig. Maar dat was toch niet mijn idee om een incassoburo in te schakelen of zo.

Verwijderd

heb je altijd dat de helf niet komt gewoon snel ff andere mensen uitnodigen en voor een iets goedkopere prijs.. zolang je maar zorgt dat je geen verlies draait..

• Necrocon
Oke dat ben ik wel een beetje met je eens maar hoe kun je nou nu nog zoveel mensen uitnodigen, misschien een Tip voor me??

Hey Heb je zin om te komen kijk dan op Lanistix.nl en schrijf je effe in joh.

LOL

Verwijderd

er zullen wel wat mensen zijn die willen komen hoor

waar vind ik wat info over die lan party ???

• Necrocon
Info over de lanparty kun je vinden op Lanisitx.nl

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Ik kom wel hoor! :Y)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

je verkoopt geen friet, alleen broodjes hamburger/kroket enzo. Ik zou dus ook niet komen. Geeneens friet :+

En net even gekeken op je site. Ik denk dat digi niet tegen [m00], [CLS] en [TGR] gaat spelen in de toekomst als we ze tegenkomen in clanbase. Wij spelen nie tegen lamers.

MechWarrior || Monsters Game

• CyberTijn
  • Laatst online: 24-11 20:45
wat je heb gedaan is niet erg slim.

wat je had moeten doen, is een inschrijving maken voor bijv. 200 man, en die laten betalen
als er eenmaal 50 man betaald hebben, de rest eruit knikkeren.

kijk, wie ECHT naar die LAN wil, zal dan meteen betalen, en dan ben je altijd verzekerd dat je je geld binnen heb.
mensen die niet betaald hebben ? ja jammer voor hun...

• Necrocon
Ja oke dat had ik inderdaad kunnen doen maar dat is toch vrij lullig voor 150 man, dus vandaar dat we dat niet gedaan hebben.

Toch bedankt,

• Lampie
Ik had meteen al betaald.. braaf he? :)

• Necrocon
Jij bent braaf daarom mag jij dicht bij de Server zitten, lief he :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 14:48
Ik vind 50 piek wel veel voor 2 dagen........ Maar goed, die mensen zijn wel asociaal.

• Necrocon
Heb je gekeken op de site wat je daar allemaal voor krijgt??? En dan vind jij 50 piek veel??

• buzz
  • Laatst online: 29-11 14:48
Op zaterdag 29 december 2001 11:47 schreef Necrocon het volgende:
Heb je gekeken op de site wat je daar allemaal voor krijgt??? En dan vind jij 50 piek veel??
Volgens mij is het standaard wat je bij een lanparty krijgt.

Oh nee, je krijgt nog koffie of thee, nou daar gaan kosten in zitten, |:(

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:17
Wil ook wel eens weer naar een lan party gaan... alleen deze is in Zwolle.. vind ik toch net iets te ver weg.. (vind pa nooit goed als ik zo lang de auto mee neem :) )

maar goed, mocht er iets in de buurt van Breda/Tilburg georganiseerd worden dan hoor ik dat graag natuurlijk ;)

suc6 met je inschrijvingen, ik vind het erg zielig dat mensen zeggen dat ze wel komen en dan niet betalen.. maar helaas zo zit de mens volgens mij een beetje in me kaar

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

• Necrocon
BuzzerCash dat jij het duur vind dat zou best kunnen maar denk dat jij dan nog nooit een Party georganiseerd het kost nog al wat als je een rete goed netwerk wilt en dat je ook een leuke Catering wil en alles er op en eraan dat kost toch echt geld allemaal dus vandaar de hoge kosten (vind jij hoog) aangezien we met 30 mensen net Rond komen dus ik vind het niet duur.

:) Gelukkig mag in Nederland iedereen een eigen mening hebben. :)

Maar voor de mensen die het niet te duur vinden er zijn nog een aantal plaatsen vrij en je kunt gewoon aan de deur betalen.

• Interstice
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Op vrijdag 28 december 2001 16:16 schreef GambitRS het volgende:
je verkoopt geen friet, alleen broodjes hamburger/kroket enzo. Ik zou dus ook niet komen. Geeneens friet :+

En net even gekeken op je site. Ik denk dat digi niet tegen [m00], [CLS] en [TGR] gaat spelen in de toekomst als we ze tegenkomen in clanbase. Wij spelen nie tegen lamers.
Wat is dit nou weer voor totaal zinloze post. Een beetje clans gaan lopen afzeiken tsss. En dan nog niet eens het lef hebben je eigen clan er even bij te zetten...

Maare ik zal het onthouden hoor.

Enne de kans dat je tegen ons zou spelen is toch al heel klein want de meeste spelen niet tegen clans die op de hibernating lijst staan.

Greets [CLS]-Interstice

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Interstice

Interstice

Hallo?

Puike party hoor btw ik kom graag.

Maar misschien is het slim dat je mailtjes die aan de hele clan gericht zijn ook naar iedereen stuurt?

Btw juridisch gezien maak je weinig kans. Maar ik hoop dat het je lukt nog mensen te vinden. En wij zijn als [CLS] nog aan het proberen ander mensen uit de clan te laten komen..

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:03
Op zaterdag 29 december 2001 14:44 schreef Interstice het volgende:
[..]
En dan nog niet eens het lef hebben je eigen clan er even bij te zetten...
Clan digi he pipo :+

Steam

• Outl@w
  • Laatst online: 00:12
Op zaterdag 29 december 2001 14:49 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Is dat een Tac-ops clan?

CLs iig wel :D

Feyenoord!

• Interstice

Interstice

Hallo?

Op zaterdag 29 december 2001 14:49 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Oh was dat de clan? |:(

• Necrocon
jongens geen ruzie he en als jullie dat wel willen komen jullie dat dan maar lekker uitvechten op Lanistix

Verwijderd

En mij niet vergeten he >:)
Ik was wel ff de eerste met inschrijven en betalen he 8-)
Maar vaag dat ze nog niet betaald hebben.
Ik wet wel dat de clan mT (die paar die onder Enemy zijn ingeschreven) dood is dus das denk ik de reden waarom die gastjes het vergeten zijn... denk ik. Maar jammer, ik hoop wel dat het door gaat want Outlaw komt uit Zutphen bij mij maffen en anders zit ie hier voor niks...
Well, suk6 en tot DE 4e!!!!!!!!

• Lampie
Op woensdag 02 januari 2002 17:18 schreef Blackdeath_DK_ het volgende:
want Outlaw komt uit Zutphen bij mij maffen en anders zit ie hier voor niks...
He :+
Aren't you forgetting someone? ;)
Pagina: 1