Toon posts:

[email] mail versturen werkt niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd probleem, ik kom er echt niet uit.

Sommige mailtjes versturen werkt wel, sommige niet. Lege email naar een adres X werkt wel, met een bep body naar X werkt ook, maar met een ander body naar diezelfde X werkt niet :?

Ik heb het getest met Calypso (mijn mail prog) en online via Hotmail en Yahoo! op twee verschillende computers (wel binnen het zelfde LAN).

:?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wat verder getest, mailtjes langer dan 500 tekens (ongeveer) werken niet. Wederom met hotmail, yahoo en Calypso getest.

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 14:36 schreef Zentair het volgende:
ik heb wat verder getest, mailtjes langer dan 500 tekens (ongeveer) werken niet. Wederom met hotmail, yahoo en Calypso getest.
Gokje, je hebt een netwerk met Windows 2000 op de server en je internet verbinding is ADSL?

Verwijderd

Werkt niet == reply dat mailtje niet is aangekomen? :?

Verwijderd

Topicstarter
Werkt niet == reply dat mailtje niet is aangekomen? :?
Nee, het versturen lukt al niet...mail proggie krijgt een timeout, online blijft ie gewoon op de pagina staan.
Gokje, je hebt een netwerk met Windows 2000 op de server en je internet verbinding is ADSL?
Kabel. Maar, ga verder...

ohw, het probleem beperkt zich niet tot email, ook grote GoT posts vreet ie niet.

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 15:38 schreef Zentair het volgende:

[..]
Belangrijkste is misschien wel, wat is je OS?
Er is namelijk bij sommigen een probleem met het verzenden van grote bestanden [>15 kb] in Windows 2000.

Dit probleem heb ik ook gehad, de oplossing was het installeren van Service Pack 2 101 MB, niet die van 15 MB [die werkte in iedergeval niet bij mij]

[topic=162856/1/25]

Service Pack 2 download locatie:

Service pack 2 101 MB

Probeer deze eens te installeren, ik hoop dat het dan werkt :)
Pagina: 1