Bolussen :7 FCPGA, Slot 1, Socket 370

Pagina: 1
Acties:

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 14:16
Kan iemand me uitleggen wat nu het verschil is tussen FCPGA, Slot 1, Socket 370? Ik namelijk bolussen(zeeuwse lekkernij >:)) erop gezet dat fcpga niet gelijk is aan socket 370. Dus kan iemand me dat uitleggen? Anders ben ik het haasje :'(

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 11:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

Je zit totaal verkeerd hier ,en gebruik de search voor dat soort simpele vragen.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 14:16
Heb ik al gedaan anders kwam ik niet hier. :( Maar als jij het zo goed weet geef me dan maar een url van waar het staat. :7

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Flip Chip Pin Grid Adday beschrijft hoe de CPU eruitziet als zijnde de prinsplaat met die. De flip chip betekend dat deze aan de verkeerde kant van de die zit (of dat vroeger alles fout zat) en de PGA staat dus voor de manier van contactpunten oid.

FCPGA past in alle socket370, dus kan je stellen dat FCPGA == socket370.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
in amsterdam is een bolus heel wat anders. Ik ga ff een bolussie draaien op de wc :P een lekkernij :P

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 14:22 schreef koeskoesappelmoes het volgende:
in amsterdam is een bolus heel wat anders. Ik ga ff een bolussie draaien op de wc :P een lekkernij :P
zo zien ze er ook ongeveer uit maar dan eetbaar :9

Verwijderd

FCPGA (socket 370) is de opvolger van PGA (socket 370) met als (gebruikers) verschil dat hij een ander power signal gebruikt. dus gaat hij niet werken op oude 370 mobo's.

slot1 zijn grote cartridges, je kunt met een slot1 > FC socket370 converter ook socket 370 cpu's gebruiken

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Hmm.. Toch effe wat recht zetten..

Ecteinascidin zat er nog het dichtst bij..

FCPGA en PPGA zijn de behuizingen van de processor.. Dus waar en hoe de core zit...

Socket370 is dus de socket voor de processor.. En die socket bepaald dat de processor dus 370 pinnetjes heeft, die op een bepaalde afstand van elkaar zitten, en die een bepaalde vorm hebben..

En om het nog makkelijker te maken.. Socket370 en fcpga/ppga zeggen beiden weer niks over de functie van de pinnetjes!!)

dus een ppga celeron processor heeft wel de socket370 vorm, net als de fcpga PIII processor.. Maar fcpga is niet socket370! Je kunt ook andere sockets gebruiken en toch een fcpga of ppga chip hebben! (denk bijvoorbeeld aan een P4 ofzo!)

Verwijderd

Ik heb dus bolussen verdiend! :P
Pagina: 1