Zou het niet eens een goed idee zijn om...

Pagina: 1
Acties:

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
de hele memberlist van t.net door te laten spitten? Er zitten namelijk ontzettend veel mensen in die zich alleen maar aangemeld hebben en voor de rest niks... Geeft een beetje fout beeld vind ik.
Ik weet niet hoeveel dat er zijn maar toen ik zo een beetje op de gok nummers invulde waren het er best veel...

Verwijderd

Misschien ik het een goed idee om mensen die een half jaar lang niets gepost hebben te unregistreren.

Verwijderd

Mark>goed idee maar ik zou ipv een half jaar een maand nemen

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Je (of beter gezegd Femme) kunt toch ook kijken naar de info die in de "ID" vensters staat? Daarin staan gegevens over aantal reakties, karma, enz. Ahv deze gegevens kan men allerlei statistieken maken.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ja, maar daarmee kick je ook de lurkers eruit; mensen die heel af en toe wat posten, en verder alleen lezen.
Als zo'n lurker weer wat wil posten, loopt ie de kans dat hij opnieuw moet reggen.
Nou is dat niet zoveel moeite, maar de kans bestaat wel dat inmiddels iemand anders die nick heeft geregd.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Kaj, gooi dan op zijn minst de mensen eruit die NOOIT gepost hebben.. die zijn er ook zat.
En een maand is te kort (denk alleen al aan vakantie)... Gewoon na een halfjaar niks posten=weg account lijkt me wel wat...

• Jasper
  • Laatst online: 21-02 10:26
Dat zou wel erg dom zijn...

Als WOL dat had gedaan en Freeler dat zou gaan doen, dan zijn ze tijdens beursintroductie/verkoop veel minder waard zijn. Dit omdat de verkoopprijs gebaseerd is op oa. aantal geregistreerde gebruiker..

En nog iets anders, waarom?? Zou het er opzienbarend sneller van worden?

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Waarom? omdat het tenminste reeel is... Ik heb liever een site met 5000 actieve leden dan 50000 geregistreerde... en t.net is NIET beursgenoteerd....

Nee het zou niet sneller zijn.. duh.. daaar gaat het dus ook niet om....

• Jasper
  • Laatst online: 21-02 10:26
Yea right.. Reeel..

Verwijderd

1. Heeft een user 2 maanden nix meer gepost (1 maand vind ik wel erg kort)
2. Heeft de user 2 maanden nix meer gemod
3. Stuur een mailtje en als ze daar niet op replyen binnen een week -> unregister

• Tom
  • Niet online

Tom

Ga jij een administratie bijhouden wie wel terugmailt en wie niet? Daar is geen beginnen aan.

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:30
Dit systeem kan je makkelijk automatiseren, door aan te geven dat men als subject zijn nickname laat invullen (in de repley bedoel ik).

• Tom
  • Niet online

Tom

Dat kan wel ja (betwijfel ik trouwens, ik zou niet weten hoe je met een script een mailbox kan open maken en binnenkomende mail op woorden kunt checken enz. enz.), maar het kost erg veel tijd om zoiets te maken. En denk je nou echt dat wij/Femme daar tijd/geld in willen steken, zodat er wat usernamepjes vrijkomen? Reken er maar niet op.

Verwijderd

Pleur een link in die mail naar een 1 of ander scrippie. Als ze daar niet gegevens invullen wordt user gedelete.

Zou opzich niet zo moeilijk moetem zijn.

Tis alleen wel erg veel werk en vraag me af of het dat waard is. Maybe als tweakers 5 jaar bestaat iedereen die al 2 jaar niet gereageerd heeft.

Verwijderd

Je ziet toch zo vaak verification scripts?

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
dat karma gebeuren enzo kun je zoiezo niet maken want ik log namelijk bijna nooit in op T.net terwijl ik wel iedere dag op GOT zit. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/clown.gif

[h4]GOT Rulez!!!![/h4]
Pagina: 1