Ik heb een chat programma gemaakt, en nu had ik het zo gemaakt dat als je zoiets typt dat het in een list box verschijnt. Maar als die list box vol is dan schuift ie niet meer mee. Danmoet je het balkje iedere keer naar onder schuiven om te kunnen lezen. Hoe los ik dit op? Ik wil het liefst met die List box werken
ok, ik ga het meteen proberen
alleen nog kijken hoe je een geluid kunt laten afspelen in vb. Dat is wel handig bij die chat van mij. Anders weet je niet wanneer je een bericht krijgt als je aan het werken bent.
alleen nog kijken hoe je een geluid kunt laten afspelen in vb. Dat is wel handig bij die chat van mij. Anders weet je niet wanneer je een bericht krijgt als je aan het werken bent.
*hint* ListBox1_OnChange
SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
krijg het niet echt voor mekaar met die listbox
bij mij heet de listbox list1
dus moet ik het zo doen?? :
List1.ListIndex = List1.ListCount + 1
want dan geeft die fout aan. Ik heb die MSDN librabry niet anders kon ik eens naar wat voorbeelden kijken.
want dan geeft die fout aan. Ik heb die MSDN librabry niet anders kon ik eens naar wat voorbeelden kijken.
Verwijderd
Probeer eens -1 ipv +1Op vrijdag 28 december 2001 14:29 schreef ddkiller0900 het volgende:
krijg het niet echt voor mekaar met die listbox
er is dan nog maar 1 probleem, niet noodzakelijk eigenlijk, maar toch. Je kan maar met 1 persoon chatten. Omdat ik niet die sockets gebruik. Ik heb al in source code gekeken, maar bij mij blijkt het dan niet te werken
en daarom heeft microsoft die ook op msdn.microsoft.com gezet. aardig héwant dan geeft die fout aan. Ik heb die MSDN librabry niet anders kon ik eens naar wat voorbeelden kijken.
Pagina: 1