owke hier is het probleem ik heb een md gemaakt met een mix van 80 minuten en die wil ik op cd hebben, maar dan wel zo dat je als je de cd draait je de mix aan een stuk hoort en dat je kunt skippen als je een nummer niet leuk vindt(en natuurlijk zonder dit op de cd te horen)bijvoorbeeld de id&t trance cd`s.help!bedankt.
Wavje van maken, in stukken knippen, en op cd branden zonder pauzes ertussen.
Siditamentis astuentis pactum.
Verwijderd
het kan makkelijker, maar hoe?
ik zit met hetzelfde probleem dat ik demo cdtjes uit losse nummers wil laten bestaan. Het moet kunnen in Soundforge, maar ik weet niet hoe (volgens mij iets met ^set region^)
weet iemand precies hoe dit werkt?
ik zit met hetzelfde probleem dat ik demo cdtjes uit losse nummers wil laten bestaan. Het moet kunnen in Soundforge, maar ik weet niet hoe (volgens mij iets met ^set region^)
weet iemand precies hoe dit werkt?
Waarmee brand je je cd's? Gebruik je Nero, dan kun je daarin de track opdelen in verschillende tracks. Bij CDR-WIN zul je een cuesheet aan moeten maken wat je dan als bron gebruikt. Is dus echt afhankelijk van je brand-software.
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
CDRwin biedt je alle ruimte, maar vereist wel wat geploeter in een textfile. De Helpfile brengt je prima op weg.
Pagina: 1