LAN 4,5 en 6 januari (Haarlem)

Pagina: 1
Acties:

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-02 07:47

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Hallo allemaal,

Vrijdag 4 t/m zondag 6 januari wordt er door NWD (networkingday) een LAN georganiseerd in v.d. Valk Hotel Haarlem-Zuid. Hiervoor zijn in totaal 100 plaatsen beschikbaar, waarvan er nu nog zo'n 30 over zijn.

Die 30 plaatsen moeten uiteraard even vol gemaakt worden, anders is het zonde van de grote zaal :)

Dus heb je zin om drie dagen lang te gamen (& filesharen), schrijf je dan in op www.networkingday.com
Lees op deze site ook meer over details.

Er worden de standaard spellen gespeeld als UT, Q3A en CS, maar vorige keren kwamen ook veel mensen met originele games die toen veel gespeeld werden. Ofwel: alles kan :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Verwijderd

Ook age of empire 2

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-02 07:47

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Als jij dat wilt spelen, kan dat uiteraard. Ik kan moeilijk zeggen of er meer mensen zijn die dat spelen. Het is de bedoeling dat er 100 man komt, dus er zullen er ongetwijfeld een aantal zijn die dit mee willen spelen :)

Maar drie dagen lang Age of Empires lijkt me ook wat overdreven :D Het is ook altijd leuk om andere spellen te zien en te spelen die je misschien nog niet kent.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Verwijderd

dat zeg jij nou wel, maar voor afgelopen weekend had ik ook nog nooit Actief AoE2 gespeeld. toen zijn we met 6 man met the conquerers begonnen, en we hebben 2 dagen non-stop nix anders gedaan.....

aoe2 ownz op lan :P

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik wist het al ben al door een vriend uitgenodigd en ik kom denk ik wel. :)

There is no art to find the minds construction in the face