[CM] Case verven met Autoverf?

Pagina: 1
Acties:

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Men broer werkt in een BMW garage, nu zou ik die mooi metalic blauw late spuite. Maar... gaat dat? Okay de verf zal wel houden maar ik vroeg me af hoe het zat tussen de verhouding plastic/ijzer. Gaat dit hetzelfde kleur geven of zou het negatief reageren/afschilferen?

Moet ik btw alles afschuren van het plastic of niet? Het ijzer gaan ze in een ... bad leggen ofzo.

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Plastic kun je het beste schuren en even voorbehandelen met een kunststof-primer, anders even bij een autoschadebedrijf langsgaan, kunnen ze je vanalles uitleggen over spuiten van metaal en kunststof.

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22

The_Duke

ho gek!

gaat prima, heb het zelf ook zo gedaan, zelfde kleur zelfs :P zowel plastic als metaal gaat perfect.

Verwijderd

Het wordt zeker wel dezelfde kleur, maar je laat hem neem ik aan door een auto spuiter spuiten.. NIXXXXXXX SCHUREN en het plastic zeker niet. (werk zelf bij een auto schade bedrijf ook spuiterij dus) en je moet wel echt alls demonter en niets afplakken want als je kleine knopjes of die doorzitige dingen achter je ledjes gaat afplakken krijg je dat er nooit mooi meer af .. en alle knopjes die je laat zitten zitten gegarandeert vast. SUC6