Toon posts:

Wheehee :'( Mijn topic is onterecht gesloten !

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle FAQ'en erop nagelezen, mar er staat niets over pony's die draaien op Windows ME, dus waarom is mijn topic gesloten: [topic=363246]
Het probleem is nog lang niet opgelost hoor.....het loopt nog altijd even brak.

Zelfs DR geeft geen reden van sluiten.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

|:(

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hahaha :D

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:55

Exterazzo

Qeasy

hehe ik d8 ff 'dubbele faq' :P

Audentia

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 16:34
Creatief bedacht :?

• El Jefe
  • Niet online
Hier stond nog iets raars van 'm: [topic=361992]
Check de edit-tijd :o

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hmmm als dit als soort 'protest' is (symbolisch) kan ik alleen maar zeggen dat je (voor mij iig) het tegenovergestelde bereikt.

Dit soort acties maakt het juist dat al die FAQs nodig zijn, uitgebreid worden en dat iedereen klaagt dat GoT zo bureaucratisch is/wordt. Je moet niet alleen van de FAQ uitgaan als je een topic opent, maar ook uit gezond verstand.

En als je het zo niet bedoelde, zit er gewoon een steekje los.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 13:03 schreef Webgoodie het volgende:
Hier stond nog iets raars van 'm: [topic=361992]
Check de edit-tijd :o
Wat heeft de edit-tijd ermee temaken?

Ennuh dat van die CDRW's kon ik echt nergens vinden.....dat
edit:
stond
D U I D E L I J K in het topic. Je had hem eerder moeten lezen, dan achteraf een beetje oordelen -> o weer zo'n topic.....ja zo kan ik het ook.

Er was trouwens niemand op het forum die het wist OF er de moeite voor wilde nemen. Uiteindelijk was het een Duitser via ICQ die me het kon vertellen omdat ie dat ding zelf had EN ja hij bleek het te kunnen.

• Garfield|IA
  • Niet online
Op vrijdag 28 december 2001 12:57 schreef jeroen1107 het volgende:

[..]
Grapje op zijn tijd is leuk, alleen je begrijpt zelf wel waarom je topic is gesloten.

Om vervolgens hier verhaal te gaan halen vindt ik een beetje overdreven, met een beetje logisch nadenken begrijp jij wel wat er mis is met je topic.

Dus bedenk maar ff een normaal verhaaltje zonder pony's en andere beesten, en dan mag je deze gerust posten in WOS [mits deze aan de gestelde punten voldoet die in de FAQ beschreven staan]

• JvS
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

[topic=363246]

over dit topic gaan we niet discusseren.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.