ik heb dus een Trust FamilyC@m 300 Digital Movie gekocht, en hij werkt prima, en ik kan er mee filmen, foto's maken enzo alles werkt, en ik kan de beelden met me USB kabel in me computer zetten.
maaaaaaar als ik streaming wil filmen met dus de camera in de USB enzo, dan geeft ie een error:
"an error occurred while setting up video capture. error een of meer argumenten zijn ongeldig"
en kan ik dus geen beeld caputeren...
en dat is bij meerdere programma's zo. het is wel zo dat ik in het boekje een andere naam zie staan voor de capture, bij mij heet het
"TRUST, WDM Video Capture"
terwijl in het boekje staat dat het
"TRUST Family C@m"
moet heten, ik heb de drivers genistalleerd die erbij zitten op CDrom en ik heb nieuwe drivers gedownload, maar het blijft maar niet werken, en het werkt ook bij meerdere programma's niet...
het is wel zo dat ik de 2e ben die de camera naar huis heeft genomen, want hij was een keer teruggebracht naar de winkel, dat merkte ik omdat er nog beeldmaterieaal in het geheugen stond van andere mensen..!!! misschien is/was hij KAPOT..?!
iemand ook zo'n probleem gehad..??
zijn er mensen, waarbij het WEL WERKT?
maaaaaaar als ik streaming wil filmen met dus de camera in de USB enzo, dan geeft ie een error:
"an error occurred while setting up video capture. error een of meer argumenten zijn ongeldig"
en kan ik dus geen beeld caputeren...
"TRUST, WDM Video Capture"
terwijl in het boekje staat dat het
"TRUST Family C@m"
moet heten, ik heb de drivers genistalleerd die erbij zitten op CDrom en ik heb nieuwe drivers gedownload, maar het blijft maar niet werken, en het werkt ook bij meerdere programma's niet...
het is wel zo dat ik de 2e ben die de camera naar huis heeft genomen, want hij was een keer teruggebracht naar de winkel, dat merkte ik omdat er nog beeldmaterieaal in het geheugen stond van andere mensen..!!! misschien is/was hij KAPOT..?!
iemand ook zo'n probleem gehad..??
zijn er mensen, waarbij het WEL WERKT?
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart