Laatste mod vraag...

Pagina: 1
Acties:

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 14:33
Gepost door Simkin Woensdag 30 Augustus 2000 - 17:07 Score: 1 (Gemodereerd)
score 1 en toch gemodereerd? zie ik iets over het hoofd of is er vb eerst een score -1 aan gegeven en daarna weer een +1 ?

ben er nog niet helemaal uit, wie kan verlichten Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Score 1 is standaard. Een moderator modereert de reactie, maar verbindt er verder geen status (behulpzaam etc.) aan... zeg maar "neutraal".

DIT IS MIJN WEBSITE

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kan ook zijn dat-ie op 0 gepost is of gestaan heeft, en een +1: Gemodereerd gekregen heeft.

Virussen? Scan ze hier!

• Simkin
ic, maar ik zie alleen maar 'gemodereerd staan, niet vb behulpzaam e.d., hoe zit dat dan ?

bvd

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Kijk eens in het lijste van mod-mogelijkheden. Daar zie je 0: Gemodereerd. Dat is voor posts die volgens de moderator op het juiste niveau staan en dus geen +1 of -1 verdienen.
Zoals reeds gezegd is het standaardniveau 1. Sommige mensen posten echter op een lager niveau. Om die omhoog te tillen naar 1 zonder te zeggen dat ze inzichtvol/interessant oid zijn is er +1:gemodereerd.
+1:gemodereerd kan ook gebruikt worden om een overbodige post (die dus op 0 moet) maar op -1:flamebait ofzo staat omhoog te tillen, omdat +1: overbodig niet bestaat en +1:inzichtvol onzin zou zijn.

• Simkin
bedankt voor het duidelijke antwoord!

• Mi Chiel
  • Laatst online: 13-12-2025
Je kunt klikken op de score om de beoordelingshistorie te zien.

• Simkin
Beoordelingen: +1, 0: Gemodereerd, Totaal: 1 / 2x
Als ik het goed begrijp is deze van 0 naar 1 gezet, maar ik dacht dat een reply standaard al op 1 stond...ik interpreteer duidelijk iets verkeert denk ik, kan iemand me dit laatse duidelijk maken?
bvd!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Eerste beoordeling is van de poster zelf.
Hij heeft een goede gemiddelde reaktiescore (>0.5 meen ik)en mag dus ook standaard op +1 posten.
Daarna is er één moderator geweest die dat de juiste score vond.(0 gemodereerd)

Daarnaast is er nog de mogelijkheid om karma punten, die je in de laatste 2 weken verkregen hebt, in te zetten om je posting op
nog een hoger nivo dan 1 te laten beginnen.
(B.v +3)

• Simkin
tnx voor de uitleg |-)

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat was al de tweede vraag. Dat was toch wel echt de laatste he? Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

• Simkin
jap, zal het noooooooit meer doen
gniffel

tis gewoon duidelijk nu.. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

oja, nog 1 vraagje..hoe bak je een cake?
Pagina: 1