Winamp speel probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn computer via windows media player een aantal nummers van mijn cd's afgehaald om te kunnen spelen terwijl ik ook downloads luister.

Deze nummers werden automatisch opgeslagen als .wma, maar nu ik deze probeer te spelen doen ze niets in winamp :'( :'( :'( :'( :'( maar wel in media player.

weet iemand hier mischien een oplossing voor?? Het iriteerd mij namelijk mateloos dat ik ze niet goed kan spelen.

Spartacuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ze volgens mjij toch echt naar mp3 rippen om ze in winamp te kunnen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt niet helemaal. WMA staat wel degelijk in m'n bestandenlijst van Winamp.
Staat bij preferences in je file options hetzelfde?
Hoe speel je ze af?
Kun je bestanden helemaal niet zien?
Waarom gebruik je Mediaplayer? http://www.audiograbber.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nix aan toe te voegn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Je moet wel op www.winamp.com de volledige versie van Winamp hebben hè, de andere versies ondersteunen geen wma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Op vrijdag 28 december 2001 12:45 schreef ye_greate96 het volgende:
Je moet wel op www.winamp.com de volledige versie van Winamp hebben hè, de andere versies ondersteunen geen wma
Welke andere versies ? Alle versies zijn volledig !

Je kunt een input plugin downen bij winamp.com voor .wma ondersteuning.

suc7 ;)

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
op www.winamp.com/download kun je een full install, een standard en een lite downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of een hele boel plugins van de frontpage waarmee je bijna ieder mogelijk audio formaat af kunt spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=80454 kan je een plugin voor Winamp downloaden waarmee je niet-geëncrypteerde WMA files kan afspelen.

Ik hoop voor jou dat je dat vinkje bij 'DRM' (Digital Rights Management) hebt weggehaald tijdens het rippen van die CD's, anders zijn die WMA's niet meer af te spelen op andere computers en alleen maar in die lompe Mediaplayer. :(

Waarom gebruik je eigenlijk WMA ? Je moet M$ absoluut niet geloven als ze je proberen wijs te maken dat een 64Kb/sec WMA file zo goed is als een echte cd, dat zijn pure leugens. :r

Als je dan toch met geëncrypteerde WMA's zit, dan zit er niets anders op dan je cd's opnieuw te rippen. Doe het deze keer dan in MP3 of OGG, daar kan je in elk OS en op elke computer mee terecht. Goede guides en tips voor kwalitatief hoogstaande freeware programma's om MP3's te maken kan je vinden op http://www.r3mix.net

Tip: gooi Mediaplayr ASAP buiten, en gebruik Winamp, de beste mediaplayer voor Windows :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ye Greate'96
Wanneer komt er eigenlijk een plugin voor Winamp waarmee je Divx kan kijken? Dat zou nou een goeie all_purpose mediaplayer zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:46

Solid Seal

3D Printer N00b

Op vrijdag 28 december 2001 14:46 schreef ye_greate96 het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk een plugin voor Winamp waarmee je Divx kan kijken? Dat zou nou een goeie all_purpose mediaplayer zijn!!
:)
dat zou toch echt wel verdomd handig zijn jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 12:16 schreef Diaspar het volgende:
Klopt niet helemaal. WMA staat wel degelijk in m'n bestandenlijst van Winamp.
Staat bij preferences in je file options hetzelfde?
Hoe speel je ze af?
Kun je bestanden helemaal niet zien?
Waarom gebruik je Mediaplayer? http://www.audiograbber.com
ik speel ze af als wma,
ik kan ze zien (ze staan niet als verborgen bestanden),
ik gebruik windows media player om mijn wma's op mijn computer te krijgen omdat ik op mijn computer geen internet heb (dit is mijn broers computer, waar ik nu op zit te netten) dus ik kan ze niet als mp3 downen.

en ik heb wel een mp3 proggie, maar die kan geen wma's overzetten naar mp3...
Op vrijdag 28 december 2001 13:35 schreef Hawk het volgende:
Op http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=80454 kan je een plugin voor Winamp downloaden waarmee je niet-geëncrypteerde WMA files kan afspelen.

Tip: gooi Mediaplayr ASAP buiten, en gebruik Winamp, de beste mediaplayer voor Windows :Y)
tjah, hier heb ik weinig aan, zo kan ik mijn wma's naar wav omzetten, maar daar heb ik niet echt zin in moet ik zeggen... ik wil ze gewoon af kunnen spelen in winamp, en aangezien winamp gewoon wma's moet kunnen spelen, zou dit niet hoeven te gebeuren (omzetten naar wav)

het vreemde is ook dat wma's wel spelen op de winamp van mijn broer, die toch precies hetzelfde is...
hij heeft alleen een shoutcast servertje eraan hangen, maar dat maakt niets uit... :)
verder identiek, tot op de skin af :)

en ik zeg al -> ik gebruik winamp, maar ik kan niets downloaden, dus zet met media player die liedjes op mijn computer van de cd af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 14:46 schreef ye_greate96 het volgende:
http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=61467

You were saying ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 14:56 schreef Spartacuz het volgende:
het vreemde is ook dat wma's wel spelen op de winamp van mijn broer, die toch precies hetzelfde is...
hij heeft alleen een shoutcast servertje eraan hangen, maar dat maakt niets uit... :)
verder identiek, tot op de skin af :)
Hmm, dan moet je broer toch een werkende plugin hebben (oudere versies van Winamp hadden er zo eentje). Copiëer anders es de inhoud van C:\Program Files\Winamp\Plugins (of waar je winamp ook hebben moge geïnstalleerd) op een disketje, en unpack die in jouw winamp dir. Misschien werkt het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 15:08 schreef Hawk het volgende:

[..]

Hmm, dan moet je broer toch een werkende plugin hebben (oudere versies van Winamp hadden er zo eentje). Copiëer anders es de inhoud van C:\Program Files\Winamp\Plugins (of waar je winamp ook hebben moge geïnstalleerd) op een disketje, en unpack die in jouw winamp dir. Misschien werkt het zo.
hier even zijn broer die reageert :)

we hebben een LAN-netwerk liggen, ik heb gister nog, toen dit probleem bleek, ALLES, mijn hele C:\Winamp directory overgehaald, install files en alles, hij geinstalleerd, alle plug-ins nog een keer geinstalleerd, maar het mocht niet baten...

bij mij speelt'ie wel .wma files in winamp, en bij mijn broer niet (er staat geen tijd achter het lied in winamp btw, als hij een .wma er in zet, bij andere bestandtypes wel)

anders had ik hem ook wel kunnen helpen, maar ik weet dus ook niet wat het probleem is...

zijn computer staat hetzelfde ingesteld als de mijne (dan kan ik hem nog eens helpen als het moet, en hoef ik niet meteen die hele computer om te gooien ;) )

ik zeg al, daarom vind ik het zo vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ SCHOP ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Laatst online: 20-09 14:25
je ken in mediaplayer ook instellen welke bestanden hij moet afspelen, als je daar nou WMA uithaalt (of music, i dunno) misschien pakt WINAMP ze dan wel als eerste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Laatst online: 20-09 14:25
'k heb even gekeken, en zo moet het dus (denk ik, hier iig)

OPTIONS -> FILE TYPES -> WINDOWS MEDIA AUDIO FILE

of etzelfde en dan WINDOWS MEDIA AUDIO/VIDEO FILE

(maar dat laatste lijkt me stug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm, hier heb ik weinig aan...

het werkt wel, als ik nu dubbel-klik start'ie wel in winamp op, maar mijn probleem is dat winamp die bestanden niet wil lezen.

dat probleem is hier niet mee opgelost...

iemand nog iets?
Pagina: 1