Verwijderd

Topicstarter
goedemiddag,

op mijn palm m100 zit standaard geen mailsoftware.

Toch zou ik graag mijn mail willen lezen op mijn palm, en kunnen zenden bij een hotsync via outlook.

Met welk programma is dit mogelijk ?

Verwijderd

Ehhhh, zelf even zoeken? :)

www.pdastreet.com
www.download.com (advanced search)

en nog vele andere sites...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gezocht, maar moet bij elk progje mijn server instellingen invoeren.

Ik wil gewoon zo`n prog wat mijn pa op zijn palm III heeft.
Dat synct je e-mail naar outlook en verzend het ook via oulook zonder iets te hoeven instellen

Verwijderd

Jij bedoelt het programma "Mail". Dat is een standaard Palm applicatie op de III, V en M5xx series. Die kun je helaas niet downloaden, maar met MultiMail en MultiMail Conduit (voor de synchronisatie) kom je een heel eind. Meer info op www.actualsoft.com of www.palm.com.

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 21:40
Omdat ik in windows met eudora werk, was de keuze voor mij makkelijk. Eudora internetsuite. Naast mailprogramma heb je gelijk een browser.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 21:15 schreef some1else het volgende:
... maar met MultiMail en MultiMail Conduit (voor de synchronisatie) kom je een heel eind...
Welke moet ik dan hebben ?? allebei of alleen conduit, omdat ik alleen via de sync wil verzenden.

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 10:15 schreef aqua-des het volgende:

[..]

Welke moet ik dan hebben ?? allebei of alleen conduit, omdat ik alleen via de sync wil verzenden.
Je moet de applicatie MultiMail op je Palm hebben om te kunnen synchroniseren met de MultiMail Conduit.

Verwijderd

of gewoon de eudora internetsuite, die gebruik ik ook om via outlook mail te verzenden. Hij synct z'n mail in de outbox van outlook en outlook verstuurt ze. Sim-pel.
Pagina: 1