Ik heb zelf een Soul DMP-01 en daar hoef ik alleen de laatste firmware upgrade te draaien, daar zitten de anderen bij in. Ik neem aan dat dat bij jou ook zo is... lijkt me stug als je ze allemaal moet doen. Staat er niets op de website?
nee staats niks over, of je eerst ook nog die andere moet downloaden
Thnx, gelukkig, dat scheelt weer een hoop cd's
Leest ie geen cd-rw? Dat scheelt idd cd'sThnx, gelukkig, dat scheelt weer een hoop cd's
leest ie volgens mij wel. koop gewoon 5 cdrw's.. kan je altijd gebruikenOp vrijdag 28 december 2001 12:05 schreef _grover_ het volgende:
[..]
Leest ie geen cd-rw? Dat scheelt idd cd's
Human Bobby
>> GT
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
kan er dan op mijn SP100 dan ook andere firmware van een ander merk zoals die Soul DPM-01, en zo ja, wat is het dan voor voordeel
Verwijderd
nee je kunt de firmwares niet kruislinks gebruiken, meteen een nadeel van de Soul TOV de SP100.. RioVolt brengt meer nieuwe firmware uit...
RioVolt brengt per verbetering 1 firmware uit. Soul doet dat als er xmaal verbeteringen zijn.Op vrijdag 28 december 2001 17:33 schreef DKtje het volgende:
nee je kunt de firmwares niet kruislinks gebruiken, meteen een nadeel van de Soul TOV de SP100.. RioVolt brengt meer nieuwe firmware uit...
Owja, als je gaat flashen, alleen de firmware op cd zetten, niets anders en netvoeding gebruiken als de batterijen 'opeens' leeg raken.
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
ik zit net effe in de faq te lezen van de Firmware upgrade 2.10, ik zie daar staan de regel:
"The 2.1x Firmware is an update to the 2.01 firmware version". Dat betekent toch dat ik die 2.01 eerst moet installeren en dan daar over heen de 2.10 versie
"The 2.1x Firmware is an update to the 2.01 firmware version". Dat betekent toch dat ik die 2.01 eerst moet installeren en dan daar over heen de 2.10 versie
Verwijderd
Nee, je hoeft alleen de nieuwe fw te flashen (dat is iig bij de Iriver 1 en 2 van toepassing dus ik denk ook bij andere spelers). Ze noemen het altijd een update, want dat is het ook, maar je hoeft de oude niet eerst te flashen
Pagina: 1