Ik heb dus laatst het bovenstaand moederbord+geheugen besteld, maar na het inbouwen is het begonnen. Bij de installatie van XP krijg ik continu fouten van bestanden die niet gelezen kunnen worden terwijl de cd zeker 100% in orde is, en de cd-rom/cd-rw ook(of ze zijn beide inneens stuk). De ide kabels heb ik ook al vervangen. Nog steeds hetzelfde probleem. Na winXP eindelijk geinstalleerd gekregen te hebben krijg ik in XP vastlopers waarbij de computer echt alleen door te resetten weer werkt.
Ook als ik iets van een cd wil installeren krijg ik af en toe foutmeldingen. Ook krijg ik vaak de melding driver_IRQL_not_less_or........... Voorheen nooit zulke problemen gehad. Maar wat is er nu gaar? Ik denk zelf het moederbord.
laadt optimized defaults in je bios en probeer het nog eens een keer
Werkt helaas nietOp vrijdag 28 december 2001 11:43 schreef taz3d_nl het volgende:
laadt optimized defaults in je bios en probeer het nog eens een keer
Ja, naar de nieuwste versie.Op vrijdag 28 december 2001 11:52 schreef taz3d_nl het volgende:
heb je je bios al geflasht ?
via service pack 4.37 geinstalleerd ?
en pci latency patch ?
hoeveel watts voeding heb je en wat is je 5v spanning ?
en pci latency patch ?
hoeveel watts voeding heb je en wat is je 5v spanning ?
heb je het ook geprobeerd met windows millennium ?
en hoe staan de instellingen van je geheugen in je bios nu ?
en hoe staan de instellingen van je geheugen in je bios nu ?
Win98 en ME geprobeerd. Geheugen geprobeerd op fast en normal. Ik snap er niks van. Ik heb nu als proc een duron600(wordt AthlonXP). Zou het kunnen dat die kapot is? Lijkt me sterk want als ik met sisoft sandra de cpu en cpu multimedia benchmarks doe, dan loopt ie niet vast. En bij de geheugenbenchmark ook niet. Maar bij een spel weer metteen.Op vrijdag 28 december 2001 12:14 schreef taz3d_nl het volgende:
heb je het ook geprobeerd met windows millennium ?
en hoe staan de instellingen van je geheugen in je bios ?
dit is zeker een geheugen probleem
ik heb het zelf ook gehad met 256mb dane elec geheugen strips
sandra deedt het goed (terwijl dan alles maximaal belast wordt) maar op de gekste momenten krijg je fout meldingen in je windows
terug brengen dat geheugen !!
ik heb het zelf ook gehad met 256mb dane elec geheugen strips
sandra deedt het goed (terwijl dan alles maximaal belast wordt) maar op de gekste momenten krijg je fout meldingen in je windows
terug brengen dat geheugen !!
Pagina: 1