Toon posts:

ASP Classes en XML,XSL en XSD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello people, ik moet een applicatie schrijven in ASP. Ik wil ASP Classes gaan gebruiken en heb een beetje hulp nodig.

Vraag: Kan Iemand mij helpen aan een "ASP Classes" torturial?

Thnx y'll

Verwijderd

Topicstarter
Yo Thargol! thnx voor die link...is een goeie...
Laterzz

Verwijderd

Topicstarter
Thargol==>Bijna vergeten "Gelukig Nieuw Jaar!"

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 11:27 schreef D-Original het volgende:
Hello people, ik moet een applicatie schrijven in ASP. Ik wil ASP Classes gaan gebruiken en heb een beetje hulp nodig.

Vraag: Kan Iemand mij helpen aan een "ASP Classes" torturial?

Thnx y'll
Gelukkig Nieuwjaar to U'll
ik zit met het volgende probleem...

Ik heb de ASP Classes bekeken, nu wil ik mbv XML,XSL en XSD alles tot een geheel maken. Dus bijvoorbeeld een interface aan de class hangen mbv xml, xsl en xsd....
Wie kan mij hier bij helpen?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

topic title voor je aangepast

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 10:04 schreef chem het volgende:
topic title voor je aangepast
THNX Chem

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Je hoeft niet bij elk bericht te bedanken of te groeten anders zou elk topic hier 3 keer zo lang worden

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:36

Crazy D

I think we should take a look.

Op de MS site zwerft er een tooltje rond voor VB om classes te genereren aan de hand van xml (of dtd) files, misschien kun je daar wat mee...

Exact expert nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 02 januari 2002 10:56 schreef CrazyD_at_work het volgende:
Op de MS site zwerft er een tooltje rond voor VB om classes te genereren aan de hand van xml (of dtd) files, misschien kun je daar wat mee...
Heb gezocht op MS site maar kon nottin' vinden...weet je toevalig hoe dat progie heet?

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 09:48 schreef D-Original het volgende:

[..]

Gelukkig Nieuwjaar to U'll
ik zit met het volgende probleem...

Ik heb de ASP Classes bekeken, nu wil ik mbv XML,XSL en XSD alles tot een geheel maken. Dus bijvoorbeeld een interface aan de class hangen mbv xml, xsl en xsd....
Wie kan mij hier bij helpen?
Voor zover ik weet kan je het 'class' keyword alleen gebruiken in de context van een Windows Scripting Component. In zo'n geval maak je feitelijk een COM component met VBScript, maar dat houdt ook in dat het het als zodanig moetn registreren en instantieren.

Het grappige is dat je dan een XML file aanmaakt waarin je de interface specificeert. Daar is inderdaad een tooltje voor en dat kun je hier vinden: http://msdn.microsoft.com/downloads/default.asp?url=/downloads/sample.asp?url=/msdn-files/027/001/728/msdncompositedoc.xml&frame=true

Meer over Windows Scripting Components kun je vinden op: http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/script56/html/lettitle.asp

Enjoy :)

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:36

Crazy D

I think we should take a look.

Op woensdag 02 januari 2002 15:40 schreef D-Original het volgende:
Heb gezocht op MS site maar kon nottin' vinden...weet je toevalig hoe dat progie heet?
Nee, geen flauw idee :( Zal wel een logische naam hebben maar ik kom er ff niet op, zit ondertussen al wat te zoeken... Ben 'm een paar keer tegengekomen toen ik op heel wat anders zocht ... :)

[edit]
Toch wat gevonden, ik dacht dat dit 'm is..
XML Wrapper Template Sample
Dit is een linkje naar de pagina zelf.

Exact expert nodig?

Pagina: 1