Met de ExecCommand functie zijn ontzettend leuke dingen te doen/maken. Nou vroeg ik mij af wie hier al mee bezig is geweest....
<flauw mode="on">Op vrijdag 28 december 2001 11:26 schreef dev-null het volgende:
Met de ExecCommand functie zijn ontzettend leuke dingen te doen/maken. Nou vroeg ik mij af wie hier al mee bezig is geweest....
ik
</flauw mode="on">
maar wat was je vraag nu...??
nee...heb het intensief gebruikt voor een intranet CMS, clipboard kopieren, preview functies etc...
"You're only as good, as what you did last week."
Ja ik ben het ook aan het gebruiken voor m'n CMS.
Maar ik vraag me af of het ook mogelijk is om een file check-in/check-out te maken. Ik ben bezig met een rich-text editor, en het lukt me wel om de inhoud te saven naar een bestand op m'n harde schijf, maar anders om is veel moeilijker... Heeft iemand hier ervaring mee?
Maar ik vraag me af of het ook mogelijk is om een file check-in/check-out te maken. Ik ben bezig met een rich-text editor, en het lukt me wel om de inhoud te saven naar een bestand op m'n harde schijf, maar anders om is veel moeilijker... Heeft iemand hier ervaring mee?
Examples plz? Never heard of it...
Wat is het precies?
Wat is het precies?
Je kan er een leuke HTML editor meemaken.
Imageinsert, fonts, fontcolor, bold, italic, ident, etc
Ben er nu ook mee bezig, en het is wel leuk
Ik kan er al het bovenstaande mee plus:
- tables inserten en editen
- images editen (html properties)
- undo / redo
- image libary
en dan heb ik server-side nog een word filter, zodat je word-html een beetje normaal maakt
aangezien dat word een beetje vreemde html uitspuugt 
Imageinsert, fonts, fontcolor, bold, italic, ident, etc
Ben er nu ook mee bezig, en het is wel leuk
Ik kan er al het bovenstaande mee plus:
- tables inserten en editen
- images editen (html properties)
- undo / redo
- image libary
en dan heb ik server-side nog een word filter, zodat je word-html een beetje normaal maakt
edit:
Ik heb hem wel gebaseerd op http://richtext.sourceforge.net/ en aangepast zodat hij tenminste met IE5.0 of hoger werkt. Helaas gaat IE4.0 niet werken aangezien een aantal textrange commando niet werken in IE4
Ik heb hem wel gebaseerd op http://richtext.sourceforge.net/ en aangepast zodat hij tenminste met IE5.0 of hoger werkt. Helaas gaat IE4.0 niet werken aangezien een aantal textrange commando niet werken in IE4
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Op vrijdag 28 december 2001 12:30 schreef Blue-eagle het volgende:
Examples plz? Never heard of it...
Wat is het precies?
Microsoft IE only technology...execCommand Method
Executes a command on the current document, current selection, or the given range.
"You're only as good, as what you did last week."
ik heb een keer een save-commando gebruikt
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Er werd gevraagd om uitleg.
Wat ik (ooit) wil maken is:
Een CMS. Hierbij kan je dus documenten editen. Dit kan gewoon met html + php, dan moet de gebruiker zelf hun tekst opmaken met ubb/html tags. Het kan ook met een dhtml-editor, zodat je knoppen hebt voor bold enz enz zodat je een "word-achtige omgeving in browser" hebt.
Wat ook kan, is dat de gebruiker een document aanklikt, vervolgens op check-out, nou wordt het document lokaal opgeslagen. Hierna opent de gebruiker het document lokaal, met z'n eigen editor (bijvoorbeeld word of dreamweaver) en daarna slaat de gebruiker het document op, drukt op check-in en het is geupdate. Dus als het ware gewoon open/save/close maar dan gecombineerd serverside/clientside. Waarschijnlijk typ ik te vaag, alvast mijn excuses
Wat ik (ooit) wil maken is:
Een CMS. Hierbij kan je dus documenten editen. Dit kan gewoon met html + php, dan moet de gebruiker zelf hun tekst opmaken met ubb/html tags. Het kan ook met een dhtml-editor, zodat je knoppen hebt voor bold enz enz zodat je een "word-achtige omgeving in browser" hebt.
Wat ook kan, is dat de gebruiker een document aanklikt, vervolgens op check-out, nou wordt het document lokaal opgeslagen. Hierna opent de gebruiker het document lokaal, met z'n eigen editor (bijvoorbeeld word of dreamweaver) en daarna slaat de gebruiker het document op, drukt op check-in en het is geupdate. Dus als het ware gewoon open/save/close maar dan gecombineerd serverside/clientside. Waarschijnlijk typ ik te vaag, alvast mijn excuses
Pagina: 1