Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Heb je het over C&C 95? Die krijg ik geeneens geïnstalleerd (This is a Windows 95 product only. You are running Windows 5.1), hoe heb je dat gedaan?
dat probleem heb ik hier ook.
Met een Xp en Me machine.
Als je XP een game maakt kan de Me hem wel zien en spelen. Andersom niet, best vaag.
(het laad balkje werkt niet op de me van de xp computer)
Met een Xp en Me machine.
Als je XP een game maakt kan de Me hem wel zien en spelen. Andersom niet, best vaag.
(het laad balkje werkt niet op de me van de xp computer)
Staat het frame-type op allebei de machines hetzelfde (802.3, niet auto!) ingesteld?
Dat was hier altijd een probleem..
Dat was hier altijd een probleem..
Ow sorry, ik bedoelde Tiberian Sun en windows 98SE en XP final professional edition.
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Zet bij beide pc's het frame type op 802.2.
Op de WinXp bak in Ra2 onder netwerk options het tweede socket kiezen. Dan moet het werken.
* BlauweFles is een beetje aan de late kant geloof ik
Op de WinXp bak in Ra2 onder netwerk options het tweede socket kiezen. Dan moet het werken.
* BlauweFles is een beetje aan de late kant geloof ik
Ach 2 maandjes maakt toch niet uit :xOp zondag 24 februari 2002 17:18 schreef Peewee het volgende:
Zet bij beide pc's het frame type op 802.2.
* Taro is een beetje aan de late kant geloof ik
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
haha, ik dacht dat er vrijdag en dan februari stondOp zondag 24 februari 2002 20:09 schreef Taro het volgende:
[..]
Ach 2 maandjes maakt toch niet uit :x
ok dit was een beetje stom

Voor algemene netwerkproblemen betreft XP en Redalert2 zie mijn post in:
[topic=420508]
Wat betreft Redalert1 en C&C Gold onder WinXP:
Redalert 1 is NIET compatible met de IPX/SPX implementatie van Windows XP. (gaat niet werken dus)
Helaas... Er is trouwens op de site van westwood wel een "patch" te vinden zodat je C&C Gold kan laten werken onder XP (uiteraard zonder netwerkondersteuning)
[topic=420508]
Wat betreft Redalert1 en C&C Gold onder WinXP:
Redalert 1 is NIET compatible met de IPX/SPX implementatie van Windows XP. (gaat niet werken dus)
Helaas... Er is trouwens op de site van westwood wel een "patch" te vinden zodat je C&C Gold kan laten werken onder XP (uiteraard zonder netwerkondersteuning)
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Pagina: 1