[iframe] editable en positioning.

Pagina: 1
Acties:

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Ik heb een iframe, genaamd 'mytext'. Hierboven heb ik een paar mooie knopjes, onder andere eentje om een nieuwe iframe in te voegen binnen dat iframe. Het gaat zo:
code:
1
2
3
4
5
function makeBox(){
mytext.document.execCommand("InsertIFrame", "", "IF" + fcnt);
mytext.document.all('IF' + fcnt).designMode="On";
fcnt++;
}

Dit werkt allemaal perfect. Nou krijg ik een iframe binnen een iframe, en ik kan er in typen. Allemaal mooi en aardig, maar ik wil ook dat je 'm kan verplaatsen (Daarvoor moet eerst de positie Absolute zijn. Nou schijnt het zo te moeten kunnen:
code:
1
2
  mytext.document.all('IF' + fcnt).document.execCommand("AbsolutePosition", "false", "true");
  mytext.document.all('IF' + fcnt).document.execCommand("2D-Position", "false", "true");

Maar als ik dit boven fcnt++; zet, dan geeft ie een error ("Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object")
Echt heel weird....
Echt heel weird. Weet iemand misschien hoe ik het kan

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 10:54
code:
1
2
mytext.document.all('IF' + fcnt).execCommand("AbsolutePosition", "false", "true");
  mytext.document.all('IF' + fcnt).execCommand("2D-Position", "false", "true");

denk ik... jij probeerd het document verplaatsbaar te maken, je moet de iframe verplaatsbaar maken. :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Haha nice...
Maar ik heb dit eigenlijk al wel een paar keer geprobeerd, maar dan krijg ik een error....
Echt een BEETJE jammer